wtorek, 29 listopada 2016

Świeżość | BPS

 Jak Wam mija tydzień? Dobrze go rozpoczęliście? Mam nadzieję, ze tak. Liczę, że Wasze poniedziałki były mniej straszne niż zazwyczaj. Mój był całkiem udany. Ostatnio piękna pogoda odeszła w niepamięć na rzecz wiatru i śniegu. Czy u Was też jest biało?
Lubię taką zimową aurę, ale głównie do zdjęć. Ogólnie nie lubię zimna, niskich temperatur i wiatru. Czy ktokolwiek to lubi? A przechodząc od tematu wpisu...
Dziś przychodzę do Was z haulem z bornprettystore.com  Zamówiłam rzeczy godne polecenia, z których jestem bardzo zadowolona. Do koszyka wpadła biżuteria oraz kosmetyki - a jakie dowiecie się z dalszej części wpisu - zapraszam do lektury :)

BŁYSZCZYK - KLIK
 W tym roku moim absolutnym hitem są płynne pomadki matowe. Najbardziej lubię delikatne odcienie.  Wybrałam numerek 01. Błyszczyk dosyć szybko zasycha na ustach, ładnie się prezentuje i długo utrzymuje. Niestraszne mu jedzenie czy napoje. Błyszczyk wygląda uroczo w buteleczce i czarnym stylowym opakowaniu.

 TUSZ DO BRWI - KLIK
 Kolejna rzecz do tusz do brwi. Makijaż brwi jest dla mnie bardzo istotny - brwi stanowią oprawę oczu, więc musimy dbać zarówno o ich kolor jak i kształt. Mam naturalnie ciemne brwi, szukałam czegoś, co ułatwi ich uzupełnienie. Wybrałam numerek 01. Tusz jest łatwy w obsłudze. ma w sobie taki żel, który zespaja nam brew. Tusz moim zdaniem robi swoje, co możecie zobaczyć na następnym zdjęciu - jedna brew bez tuszu, druga z.
Tusz ma urocze opakowanie - ach ten ukochany róż!
KOLCZYKI - KLIK
 Nadeszła pora na biżuterię. Po moim wakacyjnym wyjeździe bardzo polubiłam słonie. Te kolczyki mnie zauroczyły. Są takie słodkie i w pięknym kolorze różowego złota.
 CHOKER - KLIK
W tym sezonie panuje istny "szał" na chokery. Dopadł też i mnie. Postawiłam na szeroki koronkowy choker. Jest bardzo ciekawy, nietypowy i moim zdaniem bardzo szykowny i elegancki.
CHOKER - KLIK
Pora na kolejny choker. Tym razem wąski z motywem serduszek. Czyż nie jest uroczy?
  NASZYJNIK - KLIK
Jak wiecie podróże to moja ogromna pasja. I ten naszyjnik to wyraża. Nie muszę nic więcej tłumaczyć - uwielbiam go!
 Oto moje zamówienie z BPS. Jak zawsze udane. Z produktami trafiłam w 10-tkę. Lubię otwierać paczki z BPS - zawsze do mojej kolekcji trafiają same perełki i czuję zakupową "świeżość" - ach to uczucie kupowania nowych rzeczy.

Na zdjęciach ujawniłam moje małe uzależnienie - kto wie jakie i czy chcecie o nim post?

Pamiętajcie o kodzie rabatowym do BPS! 

Nie zapomnijcie zajrzeć na moje media społecznościowe :)


26 komentarzy:

  1. Pomadka skradła moje serce :) Pięknie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne i bardzo ciekawe fotki Fajnie wygląda to małe zdjęcie na tle dużego, taki szczegół zrzucony na calośc Inny styl obrabiana zdjęc - taki świeży jak tytuł tego posta
    Kosmetyki super a SŁONIKI sa rewelacyjne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy. kolczyki bardzo mi się podobają. a pomadka trochę przypomina mi tą z Golden Rose płynną matową, niemniej ma ładny kolor. chokery mi się osobiście nie podobają, rzecz gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia:) mi najbardziej podoba się.. panel telefonu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny błyszczyk i piękny choker! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie słodkie kolczyki :) zostaję z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy zamówiłaś i jak widać wszystkie udane <3
    zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te chokery -boskie ♥
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolczyki są przesłodkie! Moja koleżanka - fanka słoni - byłaby wniebowzięta ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super chokery, sama bym takie chciała, lecz narazie po wielu zamówieniach z aliexpress daruję sobie,bo moje konto zaczyna płakać! :D
    Pozdrawiam! Zapraszam do siebie!
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł przedstawienia rzeczy :D
    Piękne :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny naszyjnik :))
    justartblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak u nas też biało i w sumie nam to nie przeszkadza bo lubimy gdy na święta jest śnieg, bez niego nie ma tego czegoś! :) Super ten błyszczyk uwielbiamy takie odcienie. O jejku *-* Chokery, mamy już dwa i na pewno na tym się nie skończy, ten w serducha piękny <3 Genialny wpis :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. chokery są świetne! nie przepadam za błyszczykami, może ten przekona mnie do siebie ;)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tusz jest mega! Widać, że jest to dobry produkt i przede wszystkim dobrze napigmentowany. A pomadka ma śliczny kolor <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten błyszczyk z long lasting i jestem mega z niego zadowolona!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. masz bardzo ciekawego bloga :)

    http://bymaajlena.blogspot.com/2016/11/think-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeczka w kształcie kaktusa wygrała zdjęcia!
    Tusz do rzęs widzę pierwszy raz, ale wydaję się być dobrym, chociaż tak na oko to ciężko ocenić :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zamówienie i oczywiście etui na telefon! :D
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger