środa, 30 listopada 2016

Pomysł na... | gamiss


 Zaczyna się grudzień. Nowy miesiąc, nowe plany, nadzieje i pomysły. Czy macie już "swój pomysł na" ten miesiąc? Czy lecicie na spontanie? A może wszystko Wam obojętne?
Ja chciałabym ten miesiąc przeżyć aktywnie - nie lenić się, działać. Motywować się do nauki, utrzymywać się w dobrym nastroju i pozytywnym nastawieniu. Chcę cieszyć się chwilą, utrwalać wspomnienia i myśleć o tym, co będzie, a nie o tym co było. Chcę nakierować się na przyszłość. A przede wszystkim więcej się uśmiechać. 
Sadzę, że lepiej mieć tak zwany "pomysł na". Życie na spontanie lub życie obojętne nigdy nas w pełni nie usatysfakcjonuje. Lepiej mieć plan i bliżej lub dalej ku niemu dążyć. Wiadomo los czy wyższa Opatrzność mogą zmienić nasz plan, ale my nie będziemy bierni i nie przeżyjemy życia tylko jako marionetka, która poddaje się działaniom, ale jako aktywny uczestnik własnego życia. Kreator, artysta. Pełnijmy we własnym życiu główną rolę - pierwszoplanową. Dopuśćmy do naszego życia także innych aktorów. Ale nie pozwólmy im zająć roli lidera. To właśnie Ty decydujesz o swoim dziś. O swoim jutrze. Nie zmarnuj tej szansy. Nie bądź biernym obserwatorem, który stoi z boku i boi się. Bądź działaczem, który kreuje siebie, swoje życie. Bądź czujny na wskazówki, uważaj na pułapki i nigdy się nie poddawaj.

 Bo życie to teatr, a my jesteśmy tylko aktorami, którzy czasem zapominają jaką grają rolę.

Nie zapominajmy swojej roli. Nauczmy się jej na pamięć. Ale tak, by ta rola była w naszym sercu. Aby ją czuć i realizować całym sobą - nie odtwórczo i nie jak wykutej na blachę tabliczki mnożenia. 

W dzisiejszym wpisie zobaczycie 4 stylizacje. Dwie eleganckie i dziewczęce, a pozostałe dwie sportowe. Sama nie umiem wybrać, którą wersję samej siebie wolę. Warto mieć na siebie kilka pomysłów w tym także na stylizację. Przecież każdego dnia poznajemy samych siebie coraz bardziej i dogłębniej i jakiś plan może "nie wypalić". Zawsze warto mieć plan B, który może stan się planem A.

 bluza - KLIK | płaszcz - H&M | spódnica - orsay | buty - bonprix | bransoletki - KLIK
 bluzka - KLIK | kamizelka - wholesalebuying.com | buty - jennifer jenny | torba - sephora
 bluza - KLIK | spodnie - H&M | buty - bonprix | torba - soldo | czapka - sinsay
 bluza - KLIK | kamizelka - dresslink | spodnie - stradivarius | buty - lasocki | czapka - sinsay


Oto moje cztery "pomysły na" - co o nich sądzicie? 

Wiele rzeczy ze stylizacji to nowości w mojej szafie. Rzeczy pochodzą ze strony gamiss.com Ubrania są bardzo dobrej jakości i w bardzo przystępnych cenach. Na stronie jest szeroki asortyment. Znajdziecie oryginalne, nietypowe ubrania i nie będziecie wyglądać jak "pół miasta'. Zajrzyjcie, a być może znajdziecie coś dla siebie albo dla kogoś bliskiego.

A Wy macie pomysł na? Może zdradzicie mi jaki? 


21 komentarzy:

  1. Cudowne stylizaje. Najbardziej serce skradła mi druga propozycja, oczywiście poklikane :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prześwietną futrzaną kamizelkę osttanio zastanawiałam się czy taką zamówić, ale bałam się, że przyjdzie coś strasznego. Co do grudnia to mój zapowiada się aktywnie i do tego szykuje się wyjazd :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje! Ta siwa bluza jest cuuuudna *-*
    Masz prześliczny i szczery uśmiech :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad i weźmiesz udział w adwentowym wyzwaniu :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne te Twoje pomysły na siebie
    Zdjęcia oryginalne - fajna ta sklejka czterech stylizacji zapowiadająca post
    Mój grudzień zapowiada się ..... ciężko a może niezapomnianie Nowe wyzwania , przekraczanie barier... progów i takie tam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobala mi sie 2 stylizacja, ale wszystkie sa super i bardzo dobrze napisane.
    Bede tu czesciej zagladac a w wolnej chwili zapraszam do mnie!

    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też postanowiłam, że spędzę ten miesiąc w pozytywnym nastroju. Czas aby coś zdziałać! Cudowne stylizacje, dwie pierwsze wyglądają niesamowicie, jestem nimi zauroczona! <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 stylizacja najlepsza! cudowne zdjecia <3
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. branzoletka mi się bardzo podoba :)
    Ogólnie 2 stylizacja skradła totalnie moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w stylizacji z czarna spódniczką i całej stylizacji z nią. Cudowne! 😍 Zapraszam do siebie, miło bedzie jesli coś po sobie zostawisz (: shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe stylówki ! Jesteś rewelacyjna ! Uwielbiam ! ❤
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja numer dwa oczarowała mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym miesiącu też działam, bardzo spodobała mi sie czarna stylizacja <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne stylizacje <3 wyglądasz świetnie najbardziej przypadłymi do gustu z różową spódniczką i czarny total look :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie przede wszystkim spontan, ale planuje się ostro do nauki wziąć, mam nadzieję, że się to uda :) Czarna stylizacja mega!
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bransoletki są cudowne, chciałabym mieć podobne

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na grudzień planuję zakup nowej szafy, komody i łóżeczka dla dziecka oraz myślę nad odmalowaniem ścian :P No i oczywiście święta!
    Najfajniejsza stylizacja z zielonymi spodniami, ale kapelusz z czarnej stylizacji też mi się podoba.

    http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje, wszystkie bardzo ładne ale mi osobiście podoba się najbardziej ten cały czarny outfit :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja :) najbardziej podobały mi sie bransoletki i bluzka z kwiatami :)

    Pozdrawiam i zapraszam ^^
    justartblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi najbardziej spodobala sie pierwsza propozycja :) btw bardzo ciebawy blog, bede czesciej zagladac :)
    zapraszam na nowego posta...Czy warto zmienic swoje zycie? Dla mnie Londyn byl poczatkiem wszystkich najwazniejszych zmian. Zapraszam na nowego posta!
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/03/changes-changes-everywhere/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne propozycje, każda bardzo mi się spodobała :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger