Pomarańczowo | rosewholesale

listopada 01, 2016



Dziś kolejny wolny dzień. Na cmentarzu już byłam. Niestety pogoda nie sprzyja chodzeniu po cmentarzu - ciągle pada. Wszędzie jest ślisko, pełno błota. Jedyny plus - jest ciepło. Dlatego resztę dnia spędzę na nauce i odpoczynku. Z racji przygnębiającej pogody, chcę Wam pokazać jesienne zdjęcia, które pokazują piękno tej pory roku. uwielbiam patrzeć na wielokolorowe drzewa. Kiedy jadę pociągiem i na nie spoglądam, świat nabiera barw, radości. Czuję wewnętrzny spokój - choć na chwilę. Niestety wiatr już powoli niszczy ten cudowny krajobraz, którym człowiek mógłby się cieszyć bez końca.
Moja stylizacja - prosta, nic wyszukanego - bomberka w mocnym kolorze i stonowana reszta. Czerwona bomberka to dobry akcent, aby rozświetlić pochmurne dni. Kurtka oraz biżuteria pochodzą ze strony rosewholesale.com Przesyłka doszła bezpiecznie, biżuteria była zapakowana w osobny kartonik. Jak najbardziej polecam ten sklep - to kolejny, który jest warty uwagi.

Życzę udanej reszty tygodnia - dbajcie o siebie, by się nie rozchorować! :)
 kurtka - KLIK | choker - KLIK | bransoletki - KLIK | spodnie - orsay | buty - lasocki | komin - c&a


A Wy jak spędzacie pełen nostalgii dzień?

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Uwielbiam takie soczyste kolorki!! :) jeszcze nie mam ani jednej bomberka, ale jeśli już taka kupię to pewnie będzie albo zielona albo jakoś mocno jaskrawa... :)
    wwww.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kurteczka ;)
    Życzę dobrego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka i bransoletki
    poklikane, mogłabyś kliknąć także u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta bomberka, taki ma mocny kolor, że sama w sobie już jest idealną ozdobą. :) u mnie i zimno i pada i jeszcze chora jestem, więc tylko leżę w łóżku i hasam po blogach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolorek odzwierciedla jesień, bransoletka równiez bardzo mi sie podoba.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się uśmiechasz :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny masz uśmiech :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bomber!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oo jaka fajna kurteczka! muszę się za taką rozjerzeć :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka fajna kurtka! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejna super stylizacja w barwach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w barwach ... jesieni miało być ;-)

      Usuń
  12. Świetna kurtka, lubię takie żywe kolory, klikniete
    Będę wdzięczna za to samo u mnie

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kurteczka! Pozdrawiam :)

    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się przyznać, że jeszcze nie mam bomberki :P Mimo tego, że mają je już chyba wszyscy, ja nie znalazłam takiej, w której czułabym się dobrze.

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, kochana! Ja chyba właśnie się przeziębiłam, chociaż dobrze wiem, że nie mogę być chora, bo jeśli następny tydzień będę w szkole nieobecna, do końca życia chyba nie uzupełnię zaległości... Masz może jakieś sposoby na skuteczne wyleczenie?

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz , szczególnie ta kurteczka mi się podoba , ma bardzo ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń