środa, 9 listopada 2016

Piknik |

 Lato. lato. Moje najdłuższe wakacje życia. Lubię je powspominać, choć to było tak niedawno. Te wakacje były zupełnie inne, wyjątkowe. Doceniam je. Było kilka fajnych wyjazdów, z których relacje wkrótce zobaczycie na blogu. Te wakacje były bardzo długie. Niestety rozleniwiły mnie. Tyle miesięcy bez nauki, ale na szczęście nie bez obowiązków. Kilka prac sezonowych mam już na swoim koncie. Nowe doświadczenia. W wakacje w mojej głowie działo się multum rzeczy - oczekiwanie na wyniki matury, na wyniki rekrutacji na studia. Wakacje były bardzo 'żywe' - tyle rożnych emocji, zjawisk, sytuacji. A teraz mogę to tylko wspominać. I czekać na kolejne wakacje. Poza tym czekam na dłuższe wolne, aby móc gdzieś wyjechać - nic nie daje mi takiego odpoczynku jak wyjazdy. wyjazdy, wyjazdy. aż się trochę rozmarzyłam, ale nie za długo - w zasięgu wzroku leży książka do historii prawa, która nie daje o sobie zapomnieć :D
Dziś zobaczycie kilka letnich zdjęć wykonanych na działce. Jak wtedy było ciepło, przyjemnie i beztrosko. Ach to były cudowne dni. A teraz czas dostrzec uroki jesieni, zimy i studiów.

Liczę, że znajdę czas, aby jak najszybciej pokazać Wam fotorelacje.  
Chcielibyście je zobaczyć?
Kolczyki idealnie do mnie pasują - pokazują moje zainteresowanie, jakim jest muzyka, a konkretnie śpiew.

Pamiętajcie o kodzie rabatowym do BPS
http://i57.tinypic.com/30mnxy0.jpg

A Wy często wspominacie wakacje? Co w nie robiliście?

Jeśli chcecie zobaczyć moje wakacje zapraszam na instagrama (KLIK)
 

15 komentarzy:

  1. Kolczyki przeurocze ^^ Bardzo podoba nam się ta sesja! Jest taka urocza i aż chcę się wyjść na dwór pomimo pogody :D Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, ile ja bym oddała za to, aby czas wakacji wrócił. Niestety- tak to jest bardzo one rozleniwiają, a gdy się już skończą trudno jest wrócić do szkolnego życia. Zdjęcia bardzo mi się podobają, są takie kolorowe, przepełnione dobrym humorem. Wyszły świetnie <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kocyk! :d
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Twój blog jest taki estetyczny. Super!
    Zapraszam do mnie
    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, na taki piknik sama bym się wybrala. Te donuty są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często wspominam wakacje <3
    Donuty genialne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo przez Ciebie zabrakło mi lata ;c
    Świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, takie wesołe ! :)

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy popatrzyłam na zdjęcia - wakacje. Ten magiczny czas który za szybko się skończył. Bardzo ładne kolczyki, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ej! u mnie jest zimno! nie przywołuj takich pięknych ciepłych wspomnień :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger