piątek, 25 listopada 2016

Ożywienie | Zaful

 Ożywienie. Powoli następuje. Może to dzięki pięknej, słonecznej, ciepłej pogodzie, a może dzięki temu, że już święta tuż tuż i choć przez dłuższą chwilę posiedzę na spokojnie w domu a nie będę musiała non stop jeździć pociągiem w tą i z powrotem. Na podwórku jest ostatnio genialnie. Uwielbiam budzić się rano i patrzeć na opromienione słonecznym blaskiem budynki. Wszystko wtedy wydaje się prostsze, milsze, łatwiejsze w przysposobieniu. Nawet ciężkie kolokwium, nawet masa nauki. Słońce daje energię. Chciałabym, żeby to słoneczko było zawsze. To słońce we mnie - wewnętrzna pogoda, optymizm. Chcę wyrzucić z siebie ten pesymizm. Ten smutek i zniechęcenie. Niech powróci wakacyjna beztroska, ciągły uśmiech i moje gadulstwo. Niech powrócę ja, którą lubię. Której potrzebuję, aby zmierzyć się z nowym etapem mojego życia.
Niech to słońce we mnie pozostanie i zamieszka na stałe. Ożywienie niech trwa. Niech mnie podniesie i pchnie do przodu. Nie chcę zapadać w sen zimowy jak niedźwiedź, nie chcę też uciekać jak ptaki do ciepłego kraju, nie chcę obumierać i gubić liści jak drzewa. Chcę rozkwitać, dbać o to, co we mnie najlepsze i walczyć ze słabościami. 
 Wy też doznajcie ożywienia, nie dajcie się monotonii, lenistwu, nudzie i przygnębieniu. Ożywcie się.
 
 
bomberka - KLIK | bluza - KLIK | spodnie - tally weijl | czapka - sinsay | buty - lasocki | choker - bornprettystore.com

Dzisiejsze zdjęcia bardzo lubię - może to nieskromne... ale na tych zdjęciach właśnie widzę promyczki mojego słońca. I kolor bordowy dodaje mi życia. Właśnie! Jeśli już zaczęłam o stylizacji - dziś postawiłam na bordo i czerń oraz srebrny akcent w postaci torebki-kotka. Czapka ma fajne naszywki i świetnie komponuje się z bomberką, która ma cudowny kolor i ciekawe ozdobne wiązanie. Bluza z motywem kawy - wyraża mój codzienny rytuał. Codziennie wieczorem piję cappuccino, a w czwartki miedzy zajęciami latte - czwartek to najcięższy dzień na uczelni i potrzebuję kopa. Bluza jak i bomberka pochodzą z zaful.com Rzeczy są świetnej jakości, zgadzają się rozmiary - wszystko na plus. Zaful ma genialny asortyment, a dziś jest Black Friday i mega przeceny - warto skorzystać ;)

A Wy jesteście ożywieni? Co sądzicie o stylizacji?


44 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post, podnosi na duchu, świetne zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko :)

    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękny uśmiech! Oby dobra energie Cię nie opuściła. :)

    Pozdrawiam ♥
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, radosne zdjęcia :)

    www.NKFN.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny,ożywiony post hah! :)
    Ładniutkie zdjęcia.


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej czapce :) Całość bardzo na tak!

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ten czerwony akcent wygląda na Tobie bombowo! bardzo mi sie podoba bomber. A co do pogody to chyba przekrakalas,bo temperatura znów schodzi do zera :)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tobie pięknie w Bordo!
    I ta torebka też bardzo ciekawa :)
    kliknęlam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacjA bardzo podoba mi się kolor czapeczki i kurtki :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna bomberka- genialne te wiązania i kolor.
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super outfit kochana ;D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <3 Chyba zostanę na dłużej ;)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, radosne zdjęcia! Przekazujesz dzięki nim masę energii!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/moja-wizyta-w-agencji-modelingowej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze jest ożywić trochę swoje życie, zwłaszcza w takie ponure dni, jak teraz mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, super jakość <3 Ja też przez ten tydzień dostałam od razu zastrzyk energii i chciało mi się dwa razy więcej :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    Stylizacja również spoko :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw, a szczególnie koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja, masz śliczny uśmiech!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz rewelacyjnie :) bardzo lubie kiedy zdjęcia są przepelnione usmiechem jak u Ciebie :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. No pewnie, że tak. U mnie prawie cały czas słońce, super jest :) Twoja stylizacja jest świetna i dodaje ci masę energii!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie dobrane kolorki :) Fajnie ogląda się zdjęcia tak dobrej jakości :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful :) follow for follow ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia <3 Czapka trafiła 100 procentowo w mój gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie te Twoje zdjęcia są najlepsze jakie do tej pory widziałam :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Może na modzie to ja się nijak znam, ale wyglądasz super! Śliczne zdjęcia :))
    Pozdrawiam!
    Osobisty ósmy księżyc

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz! Kolory typowo jesienne <3 Cudowna bluzka *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też pogoda przez ostatnie dni była cudna! Aż chciało się działać ;) Dopiero dziś zaczął padać deszcz i robi się nieprzyjemnie. Świetnie wyglądasz ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie było na odwrót- cały czas zimno, ciemno bo nim zdążyłam wrócić do domu to było już ciemno, wiecznie wiatry no jednym słowem nie moge tereny haha. Chciałąbym juz jak najszybciej dotrwać do wiosny ♥
    pozdrowionka, bomberka jest genialna! mega mi się podoba. ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach gdzie sie uśmiechałaś!!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny blog, zostawiam obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bomberka jest piękna <3 U mnie pogoda w tym tygodniu rozpieszczała, ale dzisiaj pogorszyła się niestety...

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekny uśmiech, zdjęcia genialne .....takie z charakterem i wyrazem
    Wszystko na PLUS
    Trzymaj tak dalej i dużo słonca w Twoim zyciu Ci zyczę <3

    OdpowiedzUsuń
  32. To prawda człowiek potrzebuje słońca, żeby być w lepszym humorze, bo taka szarówka za oknem nikomu nie dodaje energii :) bardzo ładne rzeczy i stylizacja!
    amsoff

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjna stylizacja! bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też czasem miewam dni kiedy zdjęcia przypadną mi do gustu. ;)
    Świetnie wyglądasz, a firma ZAFUL to jedna z moich ulubionych ! <3

    Poklikane :
    1. Strona główna
    2. bluza 23.49 $

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka świetna luźna stylizacja :) fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie niestety pogoda nie rozpieszcza :/ Przez to też jestem niewyspana i nic mi się nie chce. Dobrze więc popatrzeć na tak wesołą i uśmiechniętą dziewczynę jak Ty :)
    Pozdrawiam!

    ex-libris-ironn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. mnie jeszcze niestety trzyma jesienna chandra. Stylizacja bardzo ładna, wszystko ładnie dopracowane. Trochę dziewczęco jak dla mnie.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Muzyka, kawka/herbatka i jestem ożywiona :D
    Świetna stylizacja!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. bluzka świetna... i do tego bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  40. I love your rebel look! And your face is gorgeous <3

    http://www.totafashion.com/hating-around/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna stylizacja i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger