środa, 16 listopada 2016

Jade brush | recenzja

      Każda z nas stara się dbać o swoje włosy jak najlepiej. Używamy różne kosmetyki. Chcemy, by nasze włosy wyglądały idealnie. Lubimy je kręcić bądź prostować. Ja rzadko coś szczególnego z nimi robię, ale ostatnio wypróbowałam szczotki prostującej  Jade brush ze strony irresistibleme.com Dziś zrecenzuję działanie tej szczotki.
     Przed jej użyciem myślałam, że moje włosy są proste. Byłam w błędzie. Przed użyciem moje włosy wyglądały normalnie, bez żadnego szaleństwa. Po jej użyciu moje włosy miały fajną, gładką strukturę. nabrały więcej blasku i życia. 
     Szczotka jest bardzo ładna w obsłudze. Podłączamy do kontaktu, czekamy kilka minut, aż się nagrzeje. Możemy regulować temperaturę. Po chwili czeszemy włosy i gotowe. Szczotka robi to bardzo delikatnie, nie szarpie włosów. Włosy 'nie bolą', nie czuć takiego ciepła jak przy używaniu lokówek czy prostownic. Po kilku minutach moje włosy były idealnie proste. I efekt bardzo mnie zadowolił. Może raz na jakiś czas skorzystam z szybkiej, wręcz ekspresowej i łatwej w obsłudze opcji wyprostowania włosów. Efekt dobrze się utrzymuje. U mnie utrzymał się do kolejnego mycia włosów - nie używałam żadnych lakierów ani innych specjalnych kosmetyków, więc nie jestem w stanie stwierdzić, czy one by znacznie przedłużyły trwałość. bez żadnych kosmetyków włosy są przez dłuższy czas proste.
    Jade brush  to fajna opcja na szybkie, łatwe prostowanie. Nie umiem obsługiwać lokówek, prostownic, zawsze boję się, że źle coś zrobię, że się oparzę. Jade brush  jest bezpieczna i każdy będzie umiał się nią posłużyć - nawet taki antytalent jak ja.


Ale żebyście uwierzyły to koniecznie musicie zobaczyć zdjęcia - zapraszam!

 Efekt 'przed' i 'po'
 Jak widzicie różnica jest dość spora. Hair straightening brush sprawdza się na w miarę prostych włosach. na kręconych efekt z pewnością będzie oszałamiający.
 Jade brush - ceramic straightening brush

Szczotka spełnia moje oczekiwania. Jak widzicie działa. Szczotka w ładnym kolorze, opakowaniu, skuteczna, łatwa  i szybka w obsłudze - same zalety. Jak najbardziej polecam! 

24 komentarze:

  1. Myślę, że ja nie potrzebuję takiej szczotki, ponieważ mam bardzo proste włosy, ale efekt jest widoczny. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt widoczny mimo moich także dość prostych włosów. Zawsze będzie jakaś choćby minimalna różnica i zmiana ;)

      Usuń
  2. Hmm... ciekawa szczotka! :)


    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś do mnie dotarła i już widzę, że to udany produkt idealny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna szczotka! Marzy mi się taka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa szczotka jeszcze takiej nie widziałam ;)
    Prezencik na mikołaja będzie. Faktycznie daje ładny efekt.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się podoba ten efekt :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. wow fajna ta szczotka, daje ciekawy efekt :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa jednak ja juz nie używam prostownic suszarek niczego co może zepsuć moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja też staram się ograniczać używania takich rzeczy, ale raz na jakiś czas można sobie na to pozwolić :)

      Usuń
  8. Widzę, że się sprawdza :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna szczota prostująca! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. The miracle brush!
    Have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta szczotka ciekawe jaki jest efekt na bardzo kręconych włosach ale skoro przy Twoich wydawałoby się że prostych widać co dopiero przy kręconych
    Piekne wnętrza gdzie robiłaś zdjęcia . takie z klimatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny gdy np nie mamy czasu na prostowanie prostownicą itd.
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taka szczotka bardzo skraca czas prostowania :)

      Usuń
  13. faktycznie jest różnica :o zdjęcia przed i po zawsze pokazują co ten produkt na prawde potrafi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka szczotka to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym nosiła proste włosy, to na 100% zainwestowałabym w tę szczotkę :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger