sobota, 5 listopada 2016

Jade brush | recenzja

 Każda z nas ma swoje wymagania co do włosów. Chcemy by były idealne. Proste czy kręcone, farbowane czy naturalne - opcji jest wiele - ważne by były zdrowe, zadbane i as upiększały. Jedne z nas uwielbiają je kręcić, inne prostować, a jeszcze inne nie robią z nimi nic. ja jestem małym leniem i rzadko z nimi kombinuję, ale lubię mieć loki albo bardzo proste włosy. Nie jestem za używaniem prostownicy a ostatnio dostrzegłam szczotkę prostującą włosy - to ciekawa alternatywa i zachciałam ją wypróbować. Znajdziemy taką na irresistibleme.com Jeszcze jej nie testowałam, ale moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Szczotka Jade brush   przychodzi bardzo dobrze zabezpieczona. Przychodzi w pudełko, a otem jeszcze w pudełku. W kartonie były foliowe poduszki, aby zabezpieczyć towar. Szczotka jest zapakowana w ładne, czarne pudełko, które ma sobie dużo wdzięku. W pudełko znajduje się szczotka, książeczka. W środku pudełka mamy napisane atuty szczotki. Wtyczka jest amerykańska - to nie problem kupujemy adapter do kontaktu i możemy ją używać. Taki adapter mało kosztuje - ja swój zakupiłam w chińskim sklepie. Szczotka dostosowuje swoją moc do kontaktu w danym kraju - możemy ją używać na całym świecie. Szczotka jest ceramiczna. Producent gwarantuje, że uzyskamy proste włosy w kilka minut. Szczotka ma możliwość regulowania temperatury. Jestem ciekawa jaki da u mnie efekt - a o tym przekonacie się już niedługo na blogu.





Hair straightening brush ma piękny kolor. Wszystko jest dopracowane. Szybka przesyłka (ok. 2 tygodnie), bezpieczne pakowanie i dbałość o ładny wygląd pudełka jak i szczotki.  Wszystko na plus! Zobaczcie same :)
  Jade brush - ceramic straightening brush
 Jade brush - ceramic straightening brush
Jak widzicie szczotka ładnie się prezentuje. Już nie mogę się doczekać, aż ją wypróbuję.

A Wy lubicie takie nowinki do włosów? Stosujecie? Polecacie?


 


19 komentarzy:

  1. Czekam na relację. :) Ja z tej firmy wybrałam doczepy, bo moje włosy są takie, że nie trzeba ich prostować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mnie kusila, ale w ostateczności zdecydowalam się na dluuuugi koński ogon ;-) i nadal czekam... bo nniestety robią fo na zamowienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o ceramicznej szczotce, ale prezentuje się naprawdę niesamowicie, ten kolorek jest śliczny. Czekam na jej dokładną recenzje <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam od tej firmy prostownicę do przetestowania. Jest najlepsza na świecie! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa szczotka, nie widziałam jej ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał,nawet nie wiedziałam,że taka szczotka istnieje ! Jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda i brzmi interesująco :) Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyciąga swoim wyglądem i sposobem zapakowania.
    Jestem ciekawa, czy dałaby radę z moimi kręconymi włosami.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa recenzja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ostatnio gdzieś tą szczotkę , jak dla mnie to jest bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe, ciekawe tez czekam na Twoje wrażenia , zdjęcia i opinie :-)
    Powodzenia na studiach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa ;) chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele o takich szczotkach, ale mimo wszystko wolę normalną prostownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ją dostałam! Świetnie wygląda! Muszę ją jeszcze dokładnie przetestować.
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też często próbuję nowości :) świetna szczotka

    pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu.blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger