Idź | dresslily

listopada 14, 2016

      Czasami nie potrafię określić własnych myśli. Sama dokładnie nie wiem, co czuję, myślę, chcę. Czasami chciałabym tak móc choć przez chwilę nie myśleć. Być w błogim stanie ciszy. Może cisza poukłada moje myśli? Mój świat? Zbuduje go na nowo albo odratuje? Albo wprowadzi kolejną niezbędna dla mnie zmianę?
      Tego nie wiem. Taki już jest los. Od niego nie ucieknę. Ani Ty ani ja. Jedyne co możemy zrobić to, z godnością przyjmować porażki i iść na przód. Ciągle działać i starać się. Żeby nie zmarnować kolejnej szansy danej przez życie.
      Dziś trochę refleksyjnie. Odrobina refleksji przy poniedziałku nie zaszkodzi. Kolejny nowy tydzień właśnie się zaczął. Nie zmarnujmy go na trwaniu w jednym punkcie. Wyjdźmy poza ramy komfortu i przezwyciężmy samych siebie. Idźmy na przód. Idźmy po nasz cel. A nawet jeśli go nie mamy starajmy się znaleźć pozytywy. Przecież już niedługo weekend, już niedługo święta. Damy radę!

Na zdjęciach widzicie uroczą sukienkę oraz naszyjnik z dresslily.com Rzeczy są świetne. Identyczne jak na stronie. Przesyłka bardzo szybko do mnie dotarła. naszyjnik jest utrzymany lekko w stylistyce Halloween - buteleczka ma pozorować buteleczkę z krwią - Halloween to nie moje klimaty, ale naszyjnik bardzo ładnie się prezentuje. Sukienka jest bardzo wyjątkowa - podoba mi się jej wzór.
Taką cudną sukienkę czy naszyjnik oraz inne ciekawe rzeczy możecie zakupić na dresslily.com, gdzie w listopadzie jest masa promocji. Jest akcja 'Black Friday' - kupicie rzeczy w bardzo niskich cenach. Ogromnym plusem jest także darmowa przesyłka - nic tylko korzystać.


KLIK    |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK
Na promocjach kupicie ubrania, akcesoria do domu, buty i wiele innych. Mi przypadły do gustu kapcie, zakolanówki, emu oraz szal - czyż te rzeczy nie są świetne?


Mam nadzieję, że zdjęcia w pomieszczeniu podobają Wam się. Życzę dużo pozytywnej energii na ten tydzień! trzymajcie się ciepło.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja ostatnio mam taki mętlik, żę modle się o ciszę (czyli żeby mysli przestały mnie przytłaczać).
    Pieknie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w ciągłej gonitwie myśli i działań ... stale brakuje mi czasu a zbliżający się grudzień ..... brrr zawsze jest dla mnie ciężki ze względu na natłok imprez rodzinnych i przygotowan świątecznych
    Sukienka piekną, taka słoneczna przez motyw kwiatowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest uroczy, a sukienka na pewno przyda Ci się na jakąś okazję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każda kobieta ma takie momenty i natłoki myśli :) Jesień (przynajmniej u mnie) jeszcze potęguje taki nastrój. Melancholia? Refleksyjność? Trudno powiedzieć...

    http://wczesniakowe.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie- trzeba iść na przód! Uroczy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka ma piekny print i fjny klasyczny krój.
    poklikalam,mogę prosić o rewanż?
    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2016/11/listopadowe-zamowienie-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń