sobota, 19 listopada 2016

Chocolissimo | kalendarz adwentowy


 Już niedługo koniec listopada. Grudzień zbliża się do nas ogromnymi krokami, a co za tym idzie adwent - czas oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia. uwielbiam te czas wyczekiwania. Jak byłam młodsza to zawsze w adwencie kupowałam kalendarz adwentowy - ileż radości sprawiało mi czekanie na poranek, aby moc otworzyć okienko z tajemniczą czekoladką. Jednak nie tylko kiedy jesteśmy dziećmi możemy mieć taki kalendarz. Moim zdaniem każdy z nas może sobie taki sprawić. Dziś chciałabym Wam pokazać kalendarz adwentowy z chocolissimo.pl Firma specjalizuje się w czekoladowych wyrobach, które zachwycają smakiem oraz wyglądem.
Kalendarz przychodzi do nas w eleganckim, stylowym, drewnianym opakowaniu. Pudełko zdobią złote napisy. Pudełko jest zamknięte złotą folią z logo firmy.  W środku czeka na nas masa słodkości, która umili nam grudniowe oczekiwanie.
 Kalendarz jest zachowany w kolorach, które nierozłącznie kojarzą nam się ze świętami. Pod okienkami znajdziemy czekoladki mleczne, deserowe oraz białe. Czekoladki są wykonane ze świetnej jakości czekolady.  Każdemu przypadną do gustu!
 Czekoladki przedstawiają choinki, św. Mikołaja albo gwiazdki - wszystko w różnych połączeniach czekolady. 
Czekoladki sprawią, że oczekiwanie na święta będzie niesamowitą, pyszną przyjemnością. Czekoladki mają genialny smak - nie mogłam się powstrzymać i jeszcze przed adwentem jedną skosztowałam  - czuć, że czekolada jest najwyższej jakości. Rozpływa się w ustach. Każdy kto jej spróbuje, doceni jej smak. Jestem zachwycona smakiem czekoladek - co jest bardzo ważne, bo kalendarz musi nam smakować, aby czuć, że następnego dnia adwentu zjemy coś przepysznego.  Dodatkowo kalendarz jest wydany w bardzo eleganckiej formie - drewniane opakowanie, które cieszy oko, świąteczne kolory - wszystko jest dopracowane i przemyślane.
Kalendarze adwentowe znajdziecie tutaj

Polecam zakup kalendarza adwentowego ze strony chocolissimo.pl 
Świetna jakość, genialny smak i absolutnie perfekcyjna prezencja.
  
 Chocolissimo.pl dba nie tylko o piękny wygląd i smak swoich słodkości. Także sama przesyłka potrafi nacieszyć nasze oko. Pudełko z taśmą z logiem firmy wygląda bardzo stylowo i profesjonalnie.
    
Jak widzicie kalendarz adwentowy prezentuje się niesamowicie. Opakowanie, wykonanie, smak i wygląd - wszystko na jak najwyższym poziomie.  Na stronie znajdziecie różne formy kalendarza - dla każdego coś dobrego i wyjątkowego. Zaopatrzcie się w kalendarz adwentowy chocolissimo.pl, a oczekiwanie na święta będzie istną frajdą - rajem dla podniebienia i oka.



A Wy lubicie kalendarze adwentowe? Podoba Wam się mój z Chocolissimo?

83 komentarze:

  1. O kurczę, kalendarz wygląda pięknie! Zamawiałam już stamtąd prezent na dzień chłopca i byłam zachwycona ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Ta firma nigdy mnie nie zawiodła!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej kalendarz wygląda przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tylko tyle.... mniam !
    Bo zrobiłaś mi takiego smaka, że zjadłabym cały ten kalendarz na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! świetny masz kalendarz. Dziś kupiłam też bratu , ale jakiś zwyczajny w uboższej wersji. Fakt faktem każdy byle z czekoladkami i już dużo radości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kalendarz cieszy, ale ten z chocolissimo cieszy mnie najbardziej ze wszystkich, które do tej pory miałam :)

      Usuń
  6. nigdy nie bawiłam się w adwentowe kalendarze, ale ten to prawdziwe cudo! Chyba kupię taki siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra kalendarz, ja uwielbiam je, aczkolwiek nigdy nie doczekują do 24 :(
    Ogólnie bardzo przyjemny blog :)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jedna czekoladkę dziennie jadłam. Dziękuję :)

      Usuń
  8. Świetny kalendarz, chyba wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, a nie pożałujesz ;) jest genialny

      Usuń
  9. Wow.. piękny :) idealny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście idealnie sprawdzi się na prezent - czy dla dziecka czy dla osoby ciut starszej ;)

      Usuń
  10. Nigdy wcześniej nie widziałam takiego kalendarza, przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny kalendarz! Uwielbiam kalendarze adwentowe. Świetnie umilają czekanie na Święta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez je bardzo lubię. Lubię to czekanie na kolejny dzień, aby otworzyć kolejne okienko z czekoladką - niezapomniane uczucie :)

      Usuń
  12. Ale super! Tez taki chcę - uwielbiam czekoladę i to jeszcze w takim wydaniu. Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, każdy smakosz czekolady powinien skosztować ten kalendarz jak i inne słodkości Chocolissimo ;)

      Usuń
  13. Świetny kalendarz! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem.pod wielkim wrażeniem tego cudeńka
    Zamawialam juz kilka rzeczy z tej firmy zawsze byłam bardzo zadowolona
    Super sprawa taki kalendarz na odliczanie dni do wigilii Świat Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem nim oczarowana. I racja firma ma bardzo ciekawe wyroby godne zakupu :)

      Usuń
  15. Good post and pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, nie dosyć, że na słodko to jeszcze ładnie to wygląda :) super :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja oczywiście co rok kupuje kalendarz adwentowy, uwielbiam cofać się do czasów dziecinstwa!
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kalendarz jest piękny a zdjęcia wykonane przez ciebie jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie to wygląda, aż zrobiła mi się ochota na coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jak się na niego patrzy odrazu nachodzi ochota na słodkie :)

      Usuń
  20. Cudowny!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ten kalendarz jest genialny, świetny pomysł na elegancki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku! Ale ten kalendarz świetnie wygląda. Jest to naprawdę super pomysł na umilenie tego dłuuugiego wyczekiwania. Uwielbiam takie rzeczy, bo dzięki nim ten czas się zdecydowanie skraca, hah ;)
    Pamiętam też, że jak byłam młodsza, to zawsze czekoladki "lubiły" znikać szybciej niż tego dnia z daną cyferką... ach, to było wspaniałe.
    Zainspirowałaś mnie do zakupu, koniecznie się w go zaopatrzę!
    Pozdrawiam ;*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/11/39-this-girl-is-on-fire-shes-walking-on.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jadłam czekoladki przepisowo - jedna na dany dzień :)
      Koniecznie kup - jest genialny!

      Usuń
  23. ciekawy kalendarz

    skomentowane, teraz tym https://skucinskae.blogspot.com/2016/11/etui-polska.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wygląda. Taki kalendarz to fajna sprawa. Kiedy byłam mała to dostałam taki ale czekoladki z reguły zjadłam już pierwszego dnia XD
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna sprawa, sama bym taki z chęcią przygarnęła! :)

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2016/11/iphone-mix-teledysk-podsiado-angaze-tv.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny, taki jakby schludny elegancki ten kalendarz. Fajny!
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie się prezentuje ten kalendarz, podoba mi się jego wykonanie. :) sama na razie poluję na taki zwykły z Gwiezdnymi Wojnami, bo mój chłopak je uwielbia i w tym roku pomyślałam, że taki właśnie dostanie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też podoba się jego wykonanie. Chłopak z pewnością ucieszy się z prezentu :)

      Usuń
  28. Bardzo fajny kalendarz! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Awwww amazing *-* I want one!
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  30. Super sprawa, ja zdecydowałam się na kalendarz z kosmetykami z Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ciekawa opcja, ale ja zostaję przy słodyczach - jestem łasuchem :D

      Usuń
  31. Świetny post! Rzadko można się spotkac z tak dobrze napisanym postem i świetnymi zdjęciami . uwielbim chocolissimo
    Queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Również lubię Chocolissimo :)

      Usuń
  32. super ... to ja taki poproszę <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda bardzo smakowicie - tak mówi to smakosz czekolady :)

    http://karolinabanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham kalendarze adwentowe, a ten wygląda naprawdę smacznie :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  35. No popadłam w zachwyt <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny mi się marzy taki ale w wersji z bezmleczną czekoladą lub na mleku kokosowym/migdałowym/sojowym :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł z takim kalendarzem, polecam! :)

    http://inspirujace.eu/blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :*


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger