Misiu | dresslily

października 05, 2016

 Z dnia na dzień jest coraz chłodniej. Trzeba wyciągnąć ciężkie kurtki, płaszczyki, parki, które mają swój urok. Mam dosyć pokaźną kolekcję płaszczy na zimę. Ogólnie bardzo lubię okrycia wierzchnie, a najbardziej ramoneski. Dziś zobaczycie kurtkę, która jest u mnie nowością. Parka - przez wiele osób uwielbiana. Ja mam jedynie parkę na wiosnę. Postanowiłam, że zaopatrzę się w taką na zimę. W tej jestem zakochana! Jest odpowiednia i na jesień i na zimę. W środku jest misiowy materiał, który można odpiąć. Kaptur też ma możliwość odpięcia, co więcej możemy6 odpiąć samego futrzaka od kaptura. Kurtka jest świetnie wykonana. Nie spodziewałam się tak dobrej jakości z chińskiej stronki. Kurtka pochodzi z dresslily.com Przesyłka jest darmowa, co jest ogromnym plusem. Oprócz kurtki zamówiłam dwa naszyjniki - jeden kwiatowy - idealny do eleganckich stylizacji, drugi - koronkowy choker z perłą.

A Wy jakie okrycia wierzchnie preferujecie?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja musze sobię kupic kurteczkę taką na deszczyk, jesienną :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna parka, teen naszyjnik ♥ ale nie pasuje do tej kurtki ;p

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam konkretnej, lubię ramoneski, parki, i te z dużym futerkiem :)
    śliczny naszyjnik :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Długa parka z futerkiem to mój ulubieniec :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, przyszedł czas, by zaopatrzyć się w kurtki ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja długa oliwkowa parka to zdecydowanie mój ulubieniec tej jesieni :D Śliczny choker :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurteczka :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna bomberka i parka, idealna na jesień. Klik
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń