piątek, 14 października 2016

Khaki | zaful

 Nadeszły słoneczne dni. Wreszcie zniknęły chmury. Już ich nie ma. Może wkrótce znikną także z horyzontu mojego życia, mojego wzroku. Niech uciekną z zasięgu moich rąk. Aby brać to, co najlepsze, a nie to co dołuje i ściąga mnie w dół. Aby znów poczuć spokój w sercu.

Dziś na blogu jesienna stylizacja. Ostatnio jest dosyć chłodno, dlatego noszę moja ukochaną ocieplaną bomberkę. Do niej ubrałam czarny sweter, rurki khaki. Do tego reeboki w groszki - lubię oryginalne buty, nie lubię mieć takich jak wszyscy. I mamy jesienną stylizację w stonowanych barwach.
SWETER - KLIK



Na zdjęciach widzicie nowości z zaful.com jedną z nich jest uroczy sweterek z plecionką i półgolfem. Bardzo mi się podoba - nietuzinkowy, jeszcze takiego nie widziałam. Drugi sweterek - krótki - miły w dotyku w pięknym odcieniu szarości.Oprócz tego do kolekcji trafiły kolejne perełki biżuteryjne: choker z marmurkową zawieszką oraz koronkowa bransoletka. wszystko jak zawsze jak najlepszej jakości, wykonania.


Co tam u Was? Jak się macie? 

Udanego weekendu!

22 komentarze:

  1. SLiczny sweterek Pieknie wyglądasz w tym zielonym zakątku z jałowcami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy najlepszy jest sweterek :) Ja ostatnio też miałam okazję zrobić u nich zakupy i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetny sweterek! :) i urocza bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek, a dodatki jeszcze lepsze :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i Look też piękny :)

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, mnie jesień i ten okropny deszcz dołuje :(
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !! Świetny sweterek, poprostu pięknie się prezentuje♥♥♥
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look :)
    Kocham kolor khaki !
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześłiczna stylizacja i biżuteria! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest śliczny!

    Karolina
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia :*


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i biżuteria! ;)
    http://grochowska.photo

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja. Podobają mi się twoje reebooki. Pierwszy raz takie widzę.
    Poklikałam i obserwuję
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna stylizacja :*
    Naszyjnik cudowny *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jaki cudnowy sweter! Nagle mam potrzebę posiadania takiego w swojej szafie eh. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie na razie pogoda bez zmian, jest tak samo chłodno jak było,
    może tylko tyle, że przestało wreszcie padać :) świetna stylizacja
    uwielbiam zaful mają fantastyczne produkty, też chciałam
    zamówić ten choker :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  18. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widac, ze robisz to z pasja. A post bardzo fajnie sie czyta. Jesli zamierzasz kiedys przejsc na profesjonalne blogowanie i potrzebowal bys adres pod firme to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie mozesz prowadzic wlasna dzialalnosc pod naszym adresem. Obczaj i jak sie spodoba dolacz do nas:


    YouBoost

    OdpowiedzUsuń
  19. Co prawda sweterek nie przypadł mi do gustu ale za to kurtka jest świetna. Poklikałam :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w wishlist o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger