środa, 5 października 2016

Jesienna aura |

Jesienna aura. Już ją czuć. W sobotę w drodze do mojego nowego miejsca zamieszkania widziałam piękne drzewa, które mieniły się cudownymi barwami jesieni. Było słonecznie. Liście genialnie prezentowały się w promieniach słońca.Było jeszcze na tyle ciepło, że chodziłam w krótkim rękawku i w ulubionej bomberce. A dziś jest zupełnie inaczej. Chłodno, wietrznie, ponuro. Pada deszcz.
Piękna jesień schowała się przede mną. Liczę, że to tylko zabawa i niedługo wróci piękna polska złota jesień. Tego mi teraz potrzeba. Słońca, kolorowych liści, które szeleszczą pod butami. Ale przede wszystkim Słońca, aby nabrać energii na zimę.

Na zdjęciach zobaczycie naszą działkę o jesiennej porze. Lubię patrzeć na jabłonie, które uginają się pod ciężarem cudownie czerwonych jabłek. A jeszcze bardziej lubię je jeść.  
I lubię ubierać ciepłe swetry. Ale nie lubię, kiedy jest zimno. Lubię je kupować, ubierać, ale jak dla mnie cały rok mogłaby być wiosna/lato.

 A Wy jaką jesień lubicie?

6 komentarzy:

  1. Ja lubie jesień złocistą, zwłaszcza w weekendy :) Wtedy moge usiąść pod kocem wieczorem z kubkiem gorącej czekolady <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny czerwony sweterek, tylko na zimę może być zbyt przewiewny.
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger