niedziela, 9 października 2016

Detale |


 Detale. Niepozorne. Często prawie niezauważalne. Ale jednak to one tworzą nasz wygląd, stylizację, miejsce.  Wiele osób nie zwraca na nie uwagi, a inni uważnie patrzą na na szczegóły,  a potem na ogół. Ja bardzo zwracam uwagę na szczegóły.  Dla mnie są one istotne. Potrafią wiele zmienić.  Potrafią dodać smaku, wyrafinowania. Dają to słynne "coś". Przy urządzaniu wnętrz warto skupić się na detalach - najmniejszych rzeczach, które sprawią, że  nasze miejsce będzie przytulne, wyjątkowe i przede wszystkim nasze. Dziś chcę Wam pokazać kilka drobiazgów z mojego studenckiego pokoju. Te drobnostki wyrażają moją osobę,  pasje. Dzięki nim mam namiastkę domu w obcym mieście i mieszkaniu.


Regał to idealne rozwiązanie dla studenta.  Jeśli nie mamy odpowiedniego miejsca, szafki na bUTY,  wystarczy kupić taki regał. Łatwo się go składa.  Można także z niego zrobić kilka mniejszych. U mnie doskonale się sprawdza! 

Jak widzicie staram się wyrazić siebie poprzez moje rzeczy i stworzyć swoje miejsce. Większość rzeczy pochodzi z chińskich stronek, a słonik to pamiątka z wyjazdu.

Jaką jestem osobą,  jakie mam zainteresowania - jak myślcie, patrząc na moje bibeloty?  :)

Zapraszam na moje social media:
INSTAGRAM | natalovvka
SNAPCHAT |  natalowka

24 komentarze:

  1. Jak pięknie! Ja również zwracam wielką uwagę na detale. Ten słonik jest uroczy ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta ramka
    regła też się fajnie prezentuje
    klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dodatki do wnętrza ! Szkoda, ze mój pokój nie jest tak fajnie udekorowany 😕
    https://wersquu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatki ożywiają pomieszczenie. Fajny regał :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie dodatki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemnie biało i przytulnie
    a słonik wymiata :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia
    Badzo podoba mi se buteleczka z perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Quanta ideia foda de decoração, simplesmente amei todas.
    beijos!
    www.garotadelicada.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia! :) Super dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł ze zrobieniem zdjęć takim szczegółom, świetnie Ci to wyszło!
    Jakiś czas temu na swoim blogu opublikowałam jesienne wyzwanie fotograficzne, może Cię zainteresuje? ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, świetne pomysły. Dla mnie takie detale właśnie tworzą całość i w każdym pomieszczeniu, jak i w życiu są naprawdę bardzo istotne.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, ze jesteś osobą spokojną i poukładaną! Lubisz porządek, wszystko musi być na swoim miejscu. Lubisz fotografię, a sądząc po zdjęciach interesujesz się zwierzętami;)))Starasz się żyć w zgodzie i harmonii z naturą! Zgadłam?

    Pozdrawiam
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Detale są dla mnie bardzo ważne, zwracam na nie ogromą uwagę :) Jaki kolor pomadki Kylie posiadasz? ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Detale w każdym pokoju to naprawdę istotna rzecz! U ciebie to wygląda przepięknie :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytanie na końcu rozumiem, że jest retoryczne. ;) Po pierwsze zbyt łatwa zagadka do rozwiązania (mam na myśli cały post ze zdjęciami) a po drugie dużo napisałaś w opisie o sobie ;) Każdy inteligentny i bystry stworzy sobie bez problemu Twój 'potencjalny' profil przed swoimi oczyma.
    A tak poza tym to zaciekawiła mnie ta notka. =) Co do postrzegania detali i szczegółów - na to składa się wiele ludzkich czynników, które świadczą o tym czy człowiek to robi czy nie i chociażby dlaczego bądź czy coś z tego ma i co jeśli tak. Jedną z takich bardziej rozwiniętych 'istot', która o tym decyduje jest chociażby świadomość ludzka, a raczej to na którym poziomie świadomości człowiek się znajduje. Eh... mogła bym pisać i pisać. ;) Jeśli jesteś w stanie - resztę dopowiesz sobie sama bo wiesz o czym piszę.
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne detale :) Wydajesz się być nieśmiałą dziewczyną o duszy romantyczki :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne! Bardzo mi się podoba :D
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ślicznie urządzony pokój ;) Takie detale dodają całemu miejscu charakter, niepowtarzalną atmosferę, sprawiają, ze staje się czymś więcej.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten flaming (o ile dobrze mówię) jest super. Ja też zwracam uwagę na detale bo to sprawia, że dane pomieszczenie jest jedyne w swoim rodzaju i naprawdę potrafi dużo powiedzieć o osobie, która w nim mieszka. :) Sama często lubię zmieniać coś w pokoju a gra drobiazgami to najlepszy i najłatwiejszy sposób na odmianę ;)
    Super post. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie [http://ekstra-introwertyczka.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie detale. U mnie w pokoju jest ich pełno.
    http://alekuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  22. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widac, ze robisz to z pasja. A post bardzo fajnie sie czyta. Jesli zamierzasz kiedys przejsc na profesjonalne blogowanie i potrzebowal bys adres pod firme to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie mozesz prowadzic wlasna dzialalnosc pod naszym adresem. Obczaj i jak sie spodoba dolacz do nas:


    YouBoost

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger