Praca | sammydress

września 28, 2016

Ostatnie dni moich najdłuższych wakacji w życiu. te kilka miesięcy nie minęło mi bardzo szybko. Z reguły czas bardzo szybko mi mija, ale ty razem jako tako go wykorzystałam. Już wiem, że nie boję się pracy i chcę pracować, kiedy będę miała czas. Praca dużo mnie nauczyła. Wiem, ze się powtarzam, ale to istotna sprawa. Sądzę, że każdy z nas powinien iść do pracy. Obojętnie jakiej. Warto już jako nastolatek uczyć się pracy w grupie, odpowiedzialności, bycia zaradnym, rozwiązywania problemów. Także należy uczyć się pracy samodzielnej. Ja miałam okazję uczyć się i pracy w grupie i pracy na samodzielnym stanowisku. bardzo cenię to doświadczenie kontaktu z ludźmi. Bo w dzisiejszych czasach ciężko jest o kontakt. O właściwe zrozumienie i odbiór komunikatów, które wysyłamy innym osobom. dziś wszyscy tylko potrafią pisać na Facebooku, używają emotikonek, a często już w realnym życiu nie potrafią powiedzieć i załatwić najprostszej rzeczy. Dlatego warto iść do pracy choćby z powodu integracji z ludźmi - prawdziwej integracji a nie wirtualnej. Praca uczy także punktualność, panowania nad emocjami, presją czasu, stresem. Na początku bardzo się stresowałam, nawet nie mogłam spać, a teraz wiem, że początki są trudne, ale wszystko jest dla ludzi i wszystko da się ogarnąć. Jedyne czego trochę żałuję to, to że tak późno zapragnęłam spróbować pracy sezonowej. Ale już teraz wiem jak to smakuje i z czym się to je. i to mi odpowiada. Wiem, że większość z Was pewnie się teraz uczy,  a ja tu 'wyjeżdżam' z postem o pracy. Naszło mnie na refleksje pod koniec moich wakacji, a co!

A tymczasem zapraszam na świeże fotki z dzisiaj! A już niedługo na blogu pojawią się wpisy z fotorelacją z moich wakacji - wyczekujcie! :)

bluzka - KLIK | torebka - michael kors | spodnie - h&m | buty - new balance
Dziś stylizacja na sportowo. Bomberka w pięknym kolorze. Na sobie mam bluzkę od sammydress.com  Jest bardzo fajna jakościowo. Podobają mi się wiązania po bokach, przez które bluzka nie jest taka zwyczajna.

A Wy co sądzicie o pracowaniu?

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem za tym, żeby pójśc do pracy. Obojetnie jakiej, nawet na miesiąc, ale żeby nauczyć się nowych rzeczy i tak jak mowisz- kontaktow z ludzmi.
    p.s Śliczna kurteczka:*
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne podejście do pracy co Ty! Uważam, że w każdej pracy możemy zdobyć wiele umiejętności, które zaowocują w przyszłości :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluzka to cudo <3
    i umiejętność pracy w grupie przyda się chyba każdemu ;)
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto pracować, chociaż czasami ciężko połączyć pracę z nauką, ale da się :)

    http://biale-pioro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pracowałam ma wakacjach i było to ciekawe doświadczenie :) Bardzo ładna stylizacja ! :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


         

    OdpowiedzUsuń
  8. Kazda praca nas wzbogaca, uczy nowego i pozwala nam sie rozwijać, obojętne czy jest to praca sezonowa, wakacyjna czy juz taka na stałe .. Troche prac w swoim życiu zmieniłam i wiem co mówię ... Jak jesteście młodzi i nie tylko nie bójcie się zmian, podejmowania nowych często szalonych decyzji ..... Młodośc ma swoje prawa i korzystajcie z tego Póki macie czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podoba post oraz zdjęcia, jak tylko wrócę do domu zaobserwuje i zapraszam do mnie za tydzień nowy post-lookbook zapraszam.

    www.born-with-good-style.blogspot.com

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy. Zakochałam się w tej kurteczce...ten jej kolor <3

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic tak nie rozwija jak praca która sie lubi 🌸
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/10/cowboy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna torebka!




    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie i na luzie, kliknięte. Jeśli możesz zrób to samo :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :) Kurteczka jest megaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda praca to nowe doświadczenia, a doświadczenia są nam niesamowicie potrzebne. :) Piękna kurtka!

    OdpowiedzUsuń