poniedziałek, 19 września 2016

Powrót |

Powrót. Powrót do rzeczywistości. Niestety ostatnio zbyt szarej i smutnej. Wróciłam z długo wyczekiwanego wyjazdu. Odetchnęłam, odpoczęłam, zapomniałam o problemach. Choć na chwilkę. Szkoda, że tylko na chwilkę. 
Za to uwielbiam wyjazdy - wyjeżdżam, odcinam się od wszystkiego i wszystkich , i mogę choć na moment oczyścić umysł. Mieć w głowie zero myśli, trosk i smutków. Stan wyluzowania, obojętności, spokoju i relaksu. To lubię.
I tego tak bardzo wciąż mi potrzeba. Chwili zapomnienia, chwili ciszy i spokoju. Albo chwili chaosu, który odwróci uwagę od dołującej rzeczywistości. Pozwoli oderwać się od chaosu życia, chaosu myśli, chaosu samej mnie.

 BLUZKA - KLIK | KATANA - KLIK | spodnie - banggood | buty - sinsay | bransoletka - apart

Na zdjęciach widzicie moje nowości z sammydress.com
rzeczy jak zawsze świetnej jakości, w niskiej cenie. Wyglądają tak samo jak na zdjęciach na stronie.


10 komentarzy:

  1. bardzo ladnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. komin mi się podoba
    ostatnio sama zamówiłam dwa
    na jesień idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się Twój blog, dlatego postanowiłam nominować Cię do LBA <3 wszystkie informacje w poście -->http://idealnienieidelna.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tych ubraniasz! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką masz figurę! pozazdrościć!

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  6. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:


    Wirtualne Biuro w Katowicach

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny Look i zdjęcia również <3

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta! Aż przypominają się wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger