wtorek, 6 września 2016

Podróż | cndirect

 Kolejny post ze zdjęciami z telefonu. Mam nadzieję, że podoba Wam się taka mala odmiana na blogu. Trochę odpoczynku od Zdjęć lustrzanką, zdjęć na świeżym powietrzu.
Dziś chcę Wam zaprezentować moje zamówienie z cndirect.com Rzeczy zamówiłam z myślą o wyjazdach - słuchawki, mp3 oraz etui na słuchawki i odtwarzacz. Bo co można robić podczas podróży , jak nie słuchać muzyki? Muzyka pozwala się zrelaksować i zapomnieć o wszystkim choć na chwilę. Oprócz tego zamówiłam 3 błyszczyki. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na temat produktów.

Etui jest masywne. Zapinane na zamek, w wielu kolorach do wyboru. zmieści zarówno mp3 jak i słuchawki. Wreszcie mam wszystko w jednym miejscu.

Błyszczyki "Kylie". Ładne opakowanie, całkiem spoko konsystencja, przyjemne kolory. Zasychają do matu.

Ma ładny zapach, żywy kolor i zasycha do matu.

Wszystko działa jak należy, można wsadzić kartę micro SD z własnymi utworami

Jak dla mnie mają bardzo fajne brzmienie. Są dobrze wykonane.






 Udanego tygodnia! A ja za chwilkę uciekam na lotnisko xoxo
Śledźcie mnie tutaj:

8 komentarzy:

  1. Świetne są te błyszczyki :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia wyszły Ci telefonem :) Chętnie kupiłabym sobie którąś z tych pomadek. Twoje paznokcie są cudne! :*
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyki rewelka :D nie wiedziałam ,ze cndirect ma takie rzeczy i to jeszcze nie cale 4 $ :D

    Mogłabyś u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Przydałyby mi się takie słuchawki. Piękne pazurki <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne etui, zwłaszcza dla nas kobiet :D
    I piękne zdjęcia :)

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega cekawia mnie te matowe pomadki , mega paznokcie :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

  7. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:

    www.wirtualnebiuroklaster.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger