poniedziałek, 26 września 2016

Nowy etap | Zaful

Moje najdłuższe wakacje powoli (może nie tak powoli) dobiegają końca. Z jednej strony to dobrze, bo ile czasu można odpoczywać, ale z drugiej czuję strach przed nowym rozdziałem w moim życiu. Może lepiej żeby trwały te wakacje - zero trosk i zmartwień. A może lepiej podjąć się nowego wyzwania, przed którym i tak nie ucieknę. Przecież trzeba się uczyć dorosłego życia. Samodzielnego życia. Już w sobotę zaczynam kolejny etap - studiowanie. Mam nadzieję, że szybko zaadaptuję się do nowego miasta, nowej rzeczywistości. Z pozytywnym nastawieniem początki staną się mniej trudne. Liczę i wierzę, że sobie poradzę. Żegnam wakacje i będę je miło wspominać. Doświadczyłam tylu nowych rzeczy. Byłam na kilku wyjazdach, ale to nie nowość bo co roku podróżuję. Pierwszy raz pracowałam i co więcej spodobało mi się to. Lubię chodzić do pracy. Czuję, że robię coś pożytecznego dla siebie jak i dla innych. Samodyscyplina, odpowiedzialność, nie marnuje dni, panuję nad organizacją swojego czasu. Będę pamiętać moje pierwsze wakacyjne prace. Oby kolejne prace byly równie fascynujące. Oby wniosły w moje życie równie pozytywne zmiany i dały mi siłę do działania. A teraz niech pozostaną w mojej pamięci i pozwolą skupić się na jednej z ważniejszych wartości - nauce. Bo uczymy się cale życie i trzeba się do tego przyzwyczaić.


Na zdjęciach jesienna stylizacja na luzie. Duża chusta, spodnie, torebka oraz naszyjnik pochodzą z zaful.com
Rzeczy są bardzo dobrej jakości, świetnie wykonane. Rozmiarowo wszystko jest w porządku.


A Wy zaczynacie? Zaczęliście jakiś nowy etap?

10 komentarzy:

  1. Moje niestety właśnie się skończyły...
    Co studiujesz? ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz :)
    poklikane we wszystko
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej ta torebka jest boska< w moim stylu>. A Ty jesteś bardzo śliczna dziewczyną. Cieszę się że trafiłam na Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne spodnie <3 Ty masz jeszcze wakacje, a ja prawie miesiąc szkoły za sobą :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super , mieć takie długie wakacje ... ;-(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger