wtorek, 27 września 2016

Na obcasie | Trendsgal

Każda z nas lubi od czasu do czasu ubrać buty na obcasie. Nieistotne czy są to wysokie szpilki czy botki na skromnym słupku. Jesienią oraz zimą uwielbiam nosić botki. mam już kilka par, ale uznałam, ze warto zaopatrzyć się w kolejne. Z reguły buty kupuję stacjonarnie. Jednak tym razem postanowiłam zaryzykować i zamówiłam botki ze strony internetowej Trendsgal.com
Buty szybko do mnie dotarły. zostały zapakowane w pudełka oraz folie. Są bardzo dobrze wykonane. Wyglądają identycznie jak na stronie. Mogłam wziąć ciut większe - taka nauczka na przyszłość.
Buty świetnie wyglądają z moim szarym płaszczem, który bardzo lubię. Z resztą zobaczcie sami:)
 buty - KLIK | płaszcz - primark | szal - nn | spodnie - auchan



A Wy lubicie 'być' na obcasie?

7 komentarzy:

  1. Piekny szal , który ładnie ożywia Twoją twarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buciki :) kliknięte
    możesz poklikać w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great booties!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, aczkolwiek wolę klasyczne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki obcas jest na prawdę bardzo wygodny, także sama z chęcią sięgam po takie. Stworzyłaś stylizację już typowo jesienną, jestem przerażona że jest u Ciebie tak zimno u mnie naszczęście jeszcze lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest jeszcze pogodnie i w miarę ciepło, ale juz przyszykowalam stylizacje na chłodniejsze dni :)

      Usuń
  6. Ślicznie się buty prezentują, idealnie jak na jesień. Do tego taki obcas jest bardzo praktyczny, bo wygodny ale tez elegancki :)
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger