Jesienne inspiracje cz.2 | Nastydress

września 06, 2016

 Ciąg dalszy jesiennych inspiracji. Tym razem chcę Wam pokazać okrycia wierzchnie z nastydress.com
Przesyłka jest darmowa. Wybór ubrań jest spory. Mi przypadły do gustu poniższe kurteczki. Uwielbiam poncha, płaszczyki, parki, bomberki - to moim zdaniem must-have każdej dziewczyny.
Ju7ż mam w swojej szafie czarne poncho, a szara to byłaby dobra alternatywa. Zwykłe czarne płaszcze zawsze się przydadzą. Srebrna bomberka - ja już swoją mam - to istny hit. A bomberka pudrowo czarna to ciekawy zamiennik dla tych, które najczęściej widzimy - pudrowych czy khaki czy czarnych.

KLIK    |    KLIK   |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK

Nastydress | REVIEWS

You Might Also Like

7 komentarze

  1. bombery są świetne!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę własnie zaopatrzyc się w nowy płaszczyk :) Bomberki bardzo mi się podobają z tej stronki ;)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zestawienie
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te bomberki :) poklikane
    Bosko :o
    Mogłabyś u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne ubrania! :D
    Nie wiem czemu, ale pierwszy link mi nie działa :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super 😊
    Zapraszam do mnie alicjawkrainiefotografii.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane :D
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń