Donut touch my phone | Sammydress

września 25, 2016

 Donut touch my phone! - to napis z mojej nowej bluzy. Napis bardzo prawdziwy. "Dzisiejsi' ludzie to w większości osoby uzależnione od telefonu, a jeśli nie uzależnione to na pewno od niego zależne i z nim związane. Wiele osób poświęca im zbyt wiele czasu, że zapominają o wszystkim i wszystkich. Ja staram się ograniczać czas spędzany przy telefonie. I często się lekko denerwuję, kiedy jestem od niego odrywana. Ale bluza nie spodobała mi się przez napis a przez motyw donutów. Uwielbiam donuty. Mam z nimi wiele rzeczy - kocyk, koło plażowe, etui na telefon. Bardzo podoba mi się taki słodki motyw. Bluza jest wykonana z piankowego materiału, ma fason crop topu. bardzo mi się podoba. Oprócz bluzki pokażę Wam dziś kurtkę - idealną na wczesną jesień. Bardzo solidnie wykonana, ma dobry materiał, kaptur, ładny kolor. Moje nowości pochodzą z sammydress.com

You Might Also Like

4 komentarze