środa, 28 września 2016

Błękit | Soufeel

 U mnie dziś bardzo deszczowo i ponuro, dlatego przychodzę do Was ze słonecznym wpisem. Niech nam rozweseli nadciągające chłodne dni. One i tak miną szybko, a już niedługo znów powitamy piękną, letnią pogodę.
Dziś chcę wam pokazać biżuterię od Soufeel w stylizacji.
Biżuteria jest wykonana ze srebra próby 925. Firma gwarantuje nam bardzo dobrą jakość w niskiej, przystępnej cenie. Dodatkowo, jest możliwość zwrotu lub wymiany biżuterii w ciągu 365 dni. Na stronie obowiązuje darmowa dostawa za zamówienie powyżej 59$. Na stronie każdy znajdzie coś dla siebie czy dla bliskiej mu osoby. Ciekawą opcją jest spersonalizowana biżuteria - imienne naszyjniki czy zawieszki z wybranym przez nas zdjęciem. Przesyłka dotarła do mnie dosyć szybko i bezpiecznie.
Jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru. Biżuteria świetnie pasuje do każdej stylizacji. Dziś zaprezentuję ją w wersji sportowej, na co dzień. Moja cała stylizacja utrzymana jest w kolorze błękitnym. Jedyny mocniejszy akcent stanowi granatowa bluzka. Naszyjnik oraz bransoletka sprawdzą się także w wersji eleganckiej. Tymczasem zapraszam do zobaczenia biżuterii Soufeel w mojej propozycji ubioru.
bluzka - sammydress | kurtka - sammydress | spodnie - primark | buty - converse | torebka - new look | okulary - zaful


____________
 
Tak wygląda biżuteria od Soufeel. jestem nią zachwycona. Uwielbiam spersonalizowane rzeczy. Naszyjnik z moim imieniem to strzał w dziesiątkę. Jest taki subtelny i pasuje do każdego ubioru. Bransoletka  to również świetna rzecz. Z dnia na dzień coraz bardziej lubię delikatne, minimalistyczne rzeczy. najbardziej lubię charmsa z moim inicjałem oraz z moim zdjęciem z Turcji - teraz moje wspomnienia mogą być zawsze przy mnie.


Mam dla Was kod rabatowy, który daje Wam 5% rabatu - korzystajcie :)
BLOG5
Podoba Wam się moja stylizacja? Lubicie nosić biżuterię? Jaką najbardziej?

11 komentarzy:

  1. Jaka piękna ta biżuteria <3
    Mogłabys u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3
    Obserwuje :)

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia :) Bardzo interesujące połączenie barw, naprawdę udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście zakochałam się w twoich paznokciach! *o* <3 Piękny naszyjnik i bransoletka.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się bransoletki od Soufeel! Śliczna :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna biżuteria! Ten naszyjnik <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten naszyjnik wygląda przepięknie ♥ Jakie cudowne paznokcie!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. całość bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger