czwartek, 11 sierpnia 2016

Wakacyjna miłosć |

Wakacyjna miłość - ulotna, chwilowa. Najczęściej trwa tylko 2 miesiące, ewentualnie 3. Jest spontaniczna, namiętna, ale szybko się kończy. Bo przecież wszystko co dobre szybko się kończy, prawda?
Ale moja wakacyjna miłość jest odnawiana co roku, w każde wakacje. Ale o jakiej miłości ja mówię? Przecież jeśli się kocha to zawsze, a nie tylko okazjonalnie.
Moją wakacyjną miłością jest... nie osoba... a rzecz...
A mam na myśli szorty. Nie wyobrażam sobie bez nich żadnych wakacji. Żadnego wyjazdu. Są wygodne, pozwalają ładnie opalić nogi. Są przeróżne kroje, modele, kolory. Czego dusza zapragnie. Ja szorty zabieram na każdy wakacyjny wyjazd i mam ich nawet sporą kolekcję. Kiedyś nie przepadałam za ich noszeniem, a teraz wręcz przeciwnie.

Na zdjęciach zobaczycie szorty od sammydress.com Są bardzo fajne. Obie pary są z wysokim stanem. Nie są za krótkie. bardzo wygodne. Te w kwiatki są urocze, a białe idealnie podkreślą opaleniznę, której niestety nie mam - bo za oknem ciągle (prawie) pada deszcz.
 
 t-shirt - primark |  buty- converse | naszyjnik - bornprettystore.com

 bluzka - choies.com | buty - cndirect.com | okulary - cndirect.com | naszyjnik - bps
 Mam wam do pokazania jeszcze taki cudowny strój. jestem nim oczarowana. Identyczny jak na stronie! Piękny! wykonany z dbałością o szczegóły. Ładne ombre. Po prostu cudo - już nie mogę się doczekać aż go ubiorę na plażę.
 
A jaka jest wasz wakacyjna miłość?
_____________________________

18 komentarzy:

  1. Przepiękne zestawienia - szczerze mówiąc ciężko byłoby wybrać jedno, lepsze! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jakie cudne stokrotki. Ja niestety nie czuję się komfortowo w szortach :(

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia!
    Cudowne szorty, szczególnie te pierwsze!
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty w kwiatki cudowne ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te białe szorty są świetne :) Ale te z kwiatkami są prześliczne i w sumie oryginalne ;)
    Nie moge oderwać wzroku od twoich stylizacji są naprawdę świetne.

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty z kwiatkami są urocze, a strój kąpielowy kojarzy mi się z syrenami-bajeczny! ♥

    Pozdrawiam :*
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam sie w tych pierwszych szortach ;-)
    A strój to faktycznie jak dla syrenki Cudny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam właśnie te pierwsze spodenki w tym sklepie, też mi wpadły w oko 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne spodenki, a ten strój mega! Zakochałam się!!
    http://nesssy-blog.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Weszłam tu z myślą, że chodzi o jakiegoś chłopaka, i prawdziwą wakacyjną miłość, a tu proszę.. chodzi o szorty, zaskoczyłaś mnie, ale bardzo pozytywnie, aż się uśmiechnęłam szeroko! :)
    Piękne zdjęcia, szorty mi się bardzo podobają!
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty z kwiatkami są mega! Chciałam sobie kupić jakieś spodenki z wysokim stanem ale jakoś ich nie kupiłam. Strój kąpilowy-genialny *,* Sama bym taki chciała. W tym roku też zakupiłam sobie strój ale i tak miałam go ubrany tylko dwa razy bo pogoda jest do niczego...
    Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, wszystkie te rzeczy ze zdjęć są śliczne. ♥
    Tak w ogóle masz bardzo ładne włosy, też chciałabym mieć taki kolor.

    Pozdrawiam. :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne szorty <3 szczególnie podobają mi się te ze stokrotkami są niebanalne :) Pozdrawiam
    https://lovesobeatiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne te pierwsze spodenki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger