środa, 3 sierpnia 2016

Srebrny szyk |

Ostatnio rozszalałam się z outfitami, a to dlatego, że mój weekend będzie bardzo pracowity. Praca, potem impreza rodzinna i boję się, że zabraknie mi doby. Dziś chcę Wam pokazać kolejne spodnie typu culotte, tym razem czarne. Są z dobrego materiału, który jest bardzo lekki. pozornie wyglądają jak spódnica. Świetnie komponują się ze srebrnym golfem oraz slip-onami. ostatnio polubiłam półgolfy, błyszczące tkaniny. Mój styl się zmienia, co bardzo mnie cieszy. Bo nie można stać w miejscu. Ale o zmianach nie tylko w modzie innym razem.

"Życie to to ciąg naturalnych i samoistnych zmian. Nie stawiaj im oporu - to tylko wywoła smutek. Pozwól rzeczywistości być rzeczywistością."

crop top - bershka | buty - banggood




A Wy zmieniacie swój styl?

7 komentarzy:

  1. Piękne słowa! To wygląda jak spódniczka:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyglądasz w tym srebrnym półgolfiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie lubię półgolfów, ale tobie pasuje ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu wymyślna stylizacja, ciekawie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te spodnie bardzo przypominają mi dłuższą spódniczkę, co jest super. Można czuć się swobodnie, a zarazem elegancko.
    Świetny look.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i ciekawe posty! :D
    Jak masz chwilę wpadnij do mnie: nieboniejestgranica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger