środa, 10 sierpnia 2016

Słodko | Zaful

 Słodko, słodziutko i jeszcze bardziej słodko. Uwielbiam ubrania w odcieniach pudrowego różu lub takiego słodkiego. I ten kolor dziś pełni u mnie rolę główną. W dzisiejszej stylizacji króluje róż i szarość. Kiedyś jako dziewczynka lubiłam różowy, jako nastolatka też miałam fazę na mocno różowe rzeczy a teraz wolę jego delikatniejsze odmiany.
Ach ten gust i styl ciągle się zmienia. I to jest piękne. Że cały czas się zmieniamy. Zmieniamy siebie, nasze charaktery, styl, ubiór, wygląd. Kiedy patrzę na siebie sprzed roku, to widzę ogromną różnicę - największą w wyglądzie. I bardzo cieszę się z tej zmiany, bo wiele ona dla mnie znaczy i mam nadzieję, że już tak pozostanie albo oby było tylko lepiej i lepiej.

  
spodnie - h&m | buty - converse | koszulka - primark | etui - shopgocase 
 
Na zdjęciach widzicie moje nowości od zaful.com
Rzeczy są wspaniałej jakości. Przyszły do mnie starannie zapakowane. Wszystko wygląda jak na stronie. Bomberka ma cudny kolor - od dawna taka mi się marzyła. Torebka jest w modnym tym sezonie srebrnym kolorze- solidnie wykonana. A portfel idealny jako etui na telefon.
Rzeczy bardzo mi się podobają i jestem zadowolona - serdecznie polecam - darmowa przesyłka, przystępne ceny i dobra jakość.

____________________________________

Lubicie takie sportowe looki idealne na co dzień? Lubicie bomberki? 
 

10 komentarzy:

  1. ta bomberka jest boska ! :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje,taki odcień różu jest naprawdę cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zamówienie. Najbardziej podoba mi się bomberka ♥
    Poklikane
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie Ci w tym różu - udana stylizacja i fajne miejsce na zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam pudrowy róż. Jest mega delikatny i dziewczęcy. Bomberka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas te,z w poprzednim poście była taka recenzja ! :) Ta bomberka jest przeurocza, na pewno sobie zamówimy ^^ Torebka wygląda jak kotek :D Co jest przesłodkie :) Poklikane w wszystko ;) Możemy liczyć na to samo u nas? Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ladna bomberka:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pudrowy róż, naprawdę wygląda słodko ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna kurteczka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger