środa, 10 sierpnia 2016

Recenzja | Twinkledeals

Kolejny dzień moich długich wakacji. Kolejny, w którym za bardzo leniuchuję i się obijam. Chyba popadłam w monotonię i nudę. Ale muszę coś z tym zrobić. I zrobię (mam nadzieję). Pogoda kiepska - pochmurno, deszczowo i chłodno, co nie zachęca do działania, ale będzie lepiej. Ale poza tym jest dobrze, a co u Was?

 Dziś chcę Wam pokazać kolejne nowości ze stron internetowych. Tym razem pokażę Wam część zamówienia z twinkledeals.com
Strona zapewnia darmową przesyłkę oraz szeroki wachlarz produktów. Dziś pokażę wam uroczą sukienkę oraz piękny kocyk. Z obu rzeczy jestem bardzo zadowolona. Dotarły do mnie bardzo szybko - kilka dni. Były zapakowane w woreczkach. Frędzelki od koca były specjalnie zabezpieczone sznureczkiem, aby nie straciły fasonu i nie pogniotły się. Zamówienie na plus. Resztę rzeczy z tej strony ujrzycie w kolejnym wpisie.
 
 Sukienka jest wspaniała. Wygląda jak na zdjęciach na stronie. Materiał ładnie się mieni i świetnie imituje łuski syrenki. Sukienka nada się na imprezę, codzienne wyjścia czy na wakacje - wszystko w zależności od dodatków. Ja ją wezmę na mój wakacyjny wyjazd - idealnie zaprezentuje się na tle morza.
 Kocyk - wygląda tak samo jak na stronie. Ładne kolory. Jest starannie wykonany. Materiał dosyć śliski - łatwo z niego strzepnąć piasek po pobycie na plaży. nada się jako koc, pareo czy narzuta. Bardzo polecam - stanowi piękny dodatek i to niezbędnik każdego wyjazdu.

Jestem zachwycona jakością produktów twinkledeals.com Są starannie wykonane, w niskiej, atrakcyjnej cenie. rzeczy wyglądają identycznie jak na fotografiach ze strony. Przesyłka dotarła do mnie w ekspresowym tempie.


TWINKLEDEALS |  INSTAGRAM  

 ______________________________________

 Bransoletka - urocza, delikatna, nada się do każdej stylizacji !
BRANSOLETKA - KLIK

 Przypominam o kodzie na zakupy do bornprettystore.com
http://i57.tinypic.com/30mnxy0.jpg 


Zapraszam na moje social media:)

18 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest cudna Jak zobaczyłam ja na stronie pomyslałam sukienka jak sukienka nic szczegolnego wręcz przeciwnie taka przeciętna .... Kiedy ja zobaczyłam na zywo i w dodatku na tak uroczej modelce - cos pieknego Moge z ręka na sercu polecic Podobnie jest z "kocykiem"
    Wygląda super i wzbudza zainteresowanie u ludzi Polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest bardzo fajna ;)
    Poklikane :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka mega!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Nie słyszałyśmy o tej firmie! <3 Super zamówienie ;3 Sukienka gdy się kręcisz wygląda bajecznie ;3 <33 Poklikane kochana :) Czy mogłabyś i nas wspomóc ? :) <3 Byłoby nam bardzo miło ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk wygrywa ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna ta sukienka ... taka inna ;d
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka, mieni się rewelacyjnie. Na stronie znalazłam już kilka interesujących mnie rzeczy :) I masz rację, na tle morza będzie wyglądała cudownie :)

    Zajrzyj do nas na wishliste jesień zima :)

    www.projekt-nn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno sukienka jak i kocyk są cudowne!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/zwalcz-strach-przed-samym-soba-top-z.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ta sukienka :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sukienka :D Można by podłożyć halkę z tiulu aby była non stop rozkloszowana bo jest wtedy o niebo ładniejsza ;D Pozdrawiam :*
    I zapraszam do mnie ;p wildfiret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne rzeczy dostałaś, kocyk podoba mi się najbardziej! :)
    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna sukienka! Bardzo mi się podoba. :) Kocyk również uroczy. Poklikałam.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka tak jakby jest w rybie łuski co sprawia, że jest naprawdę ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie zakochałam się w tym kocu! *o* Prześliczny <3

    JULIA-SKORUPKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki śliczny jest ten kocyk! Uroczy!
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna sukienka <3 Nigdy nie miałam styczności z tym sklepem, teraz na niego weszłam. Rzeczywiście mają bardzo ciekawy i bogaty asortyment :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ladna ta sukienka! I ta narzuta, zaskakujące :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger