czwartek, 11 sierpnia 2016

Nuta elegancji |

 
Elegancja. Każda z nas miewa takie momenty, że chce wyglądać bardzo elegancko. ubrać szpilki, sukienkę czy ołówkową spódnicę i koszulę. Mamy takie momenty, że chcemy tak się ubrać - inaczej niż codziennie - kobieco i z klasą. Dziś chcę zaprezentować Wam 2 sukienki - obie w kolorach czerni i bieli. Kiedy zobaczyłam je na stronie sammydress.com - zakochałam się i uznałam, że muszę je mieć. Ale nie jestem taka samolubna, więc tą w róże zamówiłam z myślą o mojej mamy. Będziemy razem świetnie w nich wyglądać - są wykonane bardzo solidnie. Mają ładny wytłaczany materiał. Prezentują się identycznie jak na stronie - ja kolejny raz jestem zachwycona jakością rzeczy z sammydress.com Resztę mojego zamówienia z tej strony zobaczycie wkrótce - zupełnie inny charakter stylizacji i miejsca do zdjęć.
Właśnie! Dzięki blogowaniu, robieniu zdjęć stylizacji mam okazję poznać najróżniejsze miejsca mojego miasta. Miejsca, w których często byłam, ale dopiero teraz mam szansę odkryć je na nowo i cały czas to robię i bardzo mi się to podoba.
 

Lubicie elegancko się ubrać? Podobają wam się takie sukienki?
 _____________________

7 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, pomagam - 11,18$ :)
    Mogę prosić o rewanż :
    goo.gl/9l8As1 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie świetne ale ta w róże piękna ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te sukienki
    Uwielbiam klasykę w kolorach czerni i bieli zawsze modna i zawsze na czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki są śliczne!
    Zdjęcia również super :D

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te sukienki, bardzo klasyczne ale będą sięnadawały na wiele okazji :).
    http://feather92.blogspot.com/
    (ps. sukienki poklikane 11,18 i druga 11,18 )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger