piątek, 26 sierpnia 2016

Nareszcie |

 Nareszcie! Nareszcie ciepło. miło , letnio i wakacyjnie. Od dwóch dni w powietrzu czuć prawdziwe lato. czuć ciepełko, którego już mam trochę dosyć. Ale fajnie, że wreszcie są ciepłe słoneczne dni - ile może padać deszczu, ile czasu można chodzić w adidasach i kurtkach z parasolką w ręce. Ja się cieszę, że jest słonecznie. Trzeba się nagrzać i naładować dobrą energią przed kolejnym rokiem nauki. I może choć trochę muśnie mnie słońce, żeby nie było że zawsze jestem bardzo blada.
Dziś chcę Wam pokazać 3 stylizacje idealne na letnią pogodę. Ja moje nowości zabieram ze sobą na wakacyjny wyjazd. Są lekkie, z dobrego materiału, modne i mają piękne kolorki.
Jak Wam mijają ostatnie dni wakacji? Mi jeszcze został miesiąc, ale czuję że czas upływa zbyt szybko. Choć czas w pracy ostatnio bardzo mi się dłużył, (chyba, że to tak druga zmiana na mnie działa i może jednak jestem rannym ptaszkiem, co woli wstać o 5 i potem mieć wolne popołudnie) to niestety czas wakacyjny ucieka mi za szybko. Chcę go jeszcze zatrzymać. spowolnić. Wycisnąć jak cytrynkę, aby zostały dobre wspomnienia na rok akademicki.


Fashion Women Metal Chain Strap V-Neck 2 Layer Chiffon Solid Tank Tops
 

Hot Fashion Women Classic Retro Vintage Style Fashion Circle Round Lens Sunglasses UV400


 Jako biżuteria urocze, delikatne kolczyki od bornprettystore.com
Pamiętajcie o kodzie rabatowym do BPS:
http://i57.tinypic.com/30mnxy0.jpg

----------------------------------------
Dodajcie mnie na snapie oraz insta, aby być nie bieżąco

11 komentarzy:

  1. super stylizacje aż chce sie urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko szkoda,że te ciepło tak późno przyszło!
    Śliczne zdjęcia!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bluzka najbardziej mi się podoba!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne propozycje, ciekawe te okulary. :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, okulary sztos! :D

    http://famuart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ładne, letnie fotki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje. Te spodenki ze stokrotkami skradły moje serce *-*
    Świetne zdjęcia

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/08/wakacyjnie.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenki w kwiatki , najlepsze

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz!
    Zapraszam na mojego:
    - Bloga
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger