sobota, 20 sierpnia 2016

Mętlik | recenzja Rosegal

Mętlik. Chaos. Milion myśli. Milion słów. Milion pomysłów wiruje w mej głowie. Bezustannie krąży i krąży. Nie daje spokoju. Nie daje wytchnienia. Dobrze, że jeszcze trwa sierpień. Może do października zdążę poukładać pożegnać stary, dobry świat i zacznę powoli przywykać do nowego. Poukładać milion myśli, rozterek, niepokoji i wrażeń. Może tak, a może nie.
Może uda mi się zapanować nad chaosem myśli. Myśli, które męczą każdego dnia.

Nie dajmy się zwariować własnym myślom. Przejmijmy nad nimi kontrolę. I korzystajmy z chwili, dopóki ona trwa.

- przesłanie odnośnie mojego nowego etapu w życiu - studiów -
Dziś pokażę Wam 3 letnie stylizacje. Dwie sukienki, bluzkę, kolczyki oraz cudną pomadkę. Te nowości pochodzą z rosegal.com Są świetnej jakości. Sukienka w kwiaty ma piękne, żywe kolory. Biała ma ładne koronki. Bluzka ma urocze kwiatki na dole. Kolczyki mają motyw, który bardzo lubię, a pomadka fajny, intensywny odcień.
Przesyłka dotarła do mnie dosyć szybko i bezpiecznie. 
Zapraszam do obejrzenia moich nowości, które bardzo polecam.
SUKIENKA - KLIK
sandały - cndirect.com
bomberka - pull&bear | spodnie - h&m | buty - converse


ROSEGAL INSTAGRAM | FACEBOOK

Zapraszam na moje social media, aby być na bieżąco :)

19 komentarzy:

  1. cudowne nowości. Bardzo spodobała mi się koronkowa sukienka
    https://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną sukienkę do tej białej, tylko że czarną :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna i druga stylizacja- przepiękna! :)
    Sukienka bardZo elegancka, klasyczna a bomberka - uwielbiam <3
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ladna ta 2. sukienka:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia, poklikałam :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obydwie sukienki są śliczne, koczki jakoś nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczka ($10.24) i bluzeczka ($16.22) są słodkie!<3
    Pierwsza sukienka jakoś nie przypadła mi do gustu, ale pozostałe rzeczy mega!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne stylizacje, najbardziej mi się podoba sukienka w kwiaty

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie 3 stylizacje świetne, udanego studiowania ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała sukienka jest przecudna *.* Bardzo lubię tego typu materiał latem. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja - sukienka w kwiaty jest przepiękna! <3
    Mam nadzieję, że uda Ci się uporać z tym natłokiem myśli. Ale pamiętaj też, że to lepsze, niż gdyby Twoja głowa była pusta ;p Zawsze są jakieś plusy ;) Pozdrawiam!
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne rzeczy i piękna modelka - nic dodac nic ując <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja :D
    Bardzo ładne ubrania :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/daredevil-vs-punisher.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka fantastyczna, a nad pierwszą sukienką sama się zastanawiałam :)

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/przygniatajaca-rzeczywistosc.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy Ci w tej czerwonej pomadce ;) Rozświetla Twoją twarz przez co wyglądasz bardzo subtelnie ;)

    Pozdrawiam
    missarctic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest ta biała sukienka! Śliczne stylizacje :*
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger