Haul | banggood

sierpnia 02, 2016


Ostatnio kupuję wiele przydatnych rzeczy, które sprawdzą się w podróży czy w codziennym użytkowaniu. Szykuję się na wakacyjny wyjazd, do mieszkania na studiach, więc zawsze znajdzie się coś do kupienia. Dziś chcę Wam pokazać haul zakupowy ze strony banggood.com Strona ma bogaty asortyment. do tej pory na blogu widzieliście ubrania, buty, dodatki i biżuterię z banggood.com Tym razem zobaczycie rzeczy z sekcji Health&Care oraz kilka biżuteryjnych drobiazgów.

To zaczynamy!
Etui na okulary - dobrze wykonane, z miękkiego tworzywa, zapinane na zamek, można je sobie przyczepić do torebki czy plecaka.
Kolejne etui - urzekło mnie wzorem, wykonaniem.Dobrze się otwiera i zamyka, zmieszczą się takie większe okulary.
Ostatnie etui w tym zamówieniu. Ładne, pastelowe i także dobrze się je otwiera i zamyka.
Buteleczki, do których możemy wlać wszelkiego rodzaju płyny. Są z aerozolem. Mi bardzo przydadzą się na najbliższym wyjeździe - chcę wlać do nich moje ulubione perfumy, aby nie targać ze sobą ciężkich butelek. 
Przedmiot służy nam, aby ułatwić wydobywanie pasty z tubki. dzięki niemu wyciśniemy ją do ostatniej kropelki. Możemy też użyć tych "ust" do innych kremów.
Opaska na oczy, poduszka i stopery do uszu - bardzo przydatne w podróży. Wszystko dobrze wykonane. Poduszka jest z bardzo miłego w dotyku materiału, szybko się ją pompuje.
Ładna, błyszcząca. Można założyć zarówno na szyję jak i na rękę. Zapinamy poprzez szczepienie do siebie magnesów.

Jak wiecie uwielbiam naszyjniki z kwiatkami. Ten jest lekki, co bardzo mi odpowiada.
Zdecydowany ulubieniec. Pięknie wykonana, cudnie się mieni.
Zamówiłam z myślą o zimie i Świętach Bożego Narodzenia. Bardzo urocza śnieżynka.
Piękna kolia i kolczyki. Idealna na większe wyjścia, doda klasy każdej stylizacji.
Efektowne kolczyki. Można je nosić na dwa sposoby - zobaczcie niżej jak prezentują się na uchu.
Kolczyki, które także można nosić na dwa sposoby.

Urocze, malutkie kolczyki.

To by było na tyle. Z rzeczy jestem bardzo zadowolona. wszystko dotarło do mnie dokładnie zapakowane. Rzeczy wyglądają tak jak na zdjęciach na stronie.


Podobają Wam się moje nowości? Lubicie oglądać haule zakupowe? 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Wow, bardzo dużo ślicznych rzeczy!<3
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ile rzeczy :o a wszystkie super!
    Kliknięte ;)
    etui 22,49
    komplet biżuterii 21,12
    kolczyki 6,72
    kolczyki 8,01
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy są świetne! Najbardziej podoba mi się miętowe etui, jest po prostu mega!
    Poklikałam! :)
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Te rzeczy są genialne! Nawet nie wiemy, którą tu wyróżnić, bo każda jest MEGA! Najbardziej chyba podoba nam się ten gadżet do wyciskania pasty :) Biżuteria ta w białe kwiatuszki jest nieziemska ;3 A pudełeczka na okulary by nam się bardzo przydały ;) Poklikałyśmy w parę z nich :) Napisałyśmy emaila ;* Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się biżuteria oraz ten zestaw z poduszką :)

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bizuteria jest boska ♥
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne gadżety!
    :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile rzeczy! Fajny przyrząd do pasty :D Mam taki sam czarny pokrowiec na okulary :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie zakupy, kolia najpiękniejsza ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej urzekło mnie miętowe etui na okulary <3

    healthyfoodisg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatowe etui na okulary super, i biżuteria świetna. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna biżuteria bardzo w moim stylu *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zakupy się udały :)
    Kolczyki cudowne, gdy widzę takie cudeńka, to żałuję, że nie mam przekutych uszu :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczy są cudowne, szczególnie podoba mi się naszyjnik z kwiatkami, które wyglądają jak z perfum od Marca Jacobsa :O

    Zapraszam:
    http://nataliagrudniak.blogspot.com/2016/07/sabosci-i-kompleksy-czy-to-cos.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Te stopery do uszu świetna rzecz :D poklikałam
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń