wtorek, 30 sierpnia 2016

Dwójeczka | Zaful

 Dziś bez wylewania słów. opinii, tęsknot i smutków. Dziś pokażę Wam 2 stylizacje. U mnie 2 na blogu to chyba magiczna liczba. zaprezentuję Wam 2 kombinezony. Jeden czarny - obcisły, z dobrego materiału, gorsetowy, zapinany na zamek. do niego dobrałam okulary również z Zaful oraz biżuterię i tworzy nam się lekko drapieżny look. Wszystko wygląda jak na stronie internetowej i jest bardzo dobrej jakości.

Drugi kombinezon - żółty, błyszczący. Bardzo efektowny, idealny  na wyjścia, imprezy. Czuję się w nim jak gwiazda, która błyszczy w świetle reflektorów. Załączony do niego pasek średnio przypadł mi do gustu, dlatego wolę nosić kombinezon bez paska. Do kombinezonu dopasowałam nude szpili - jasny total look gotowy.



 

8 komentarzy:

  1. Nice pictures
    Have a good day
    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne wyglądasz
    W czarnym tak na codzień i imprezę
    a ten z cekinami na wyjscia i imprezy SUPER :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny ten pierwszy kombinezon *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi kombinezon jest cudowny <3

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz <3
    obserwuje   tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy kombinezon bardziej mi się podoba :) Uwielbiam Zaful!
    olaablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza, czarna stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu. W drugiej wyglądasz uroczo. :)
    Obserwuję.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger