Domowe zacisze | twinkledeals

sierpnia 02, 2016


Jak wspomniałam w poprzednim wpisie kompletuje użyteczne rzeczy. Ostatnio na chińskich stronkach zobaczyłam, że mają szeroką gamę asortymentu domowego. Mowa o poszewkach na poduszki, pościeli, kocach, kubkach, garnkach, sztućcach, mikserach, patelniach. Wybór jest ogromny! 
Dziś pokażę wam kilka rzeczy ze strony twinkledeals.com Mają bardzo bogaty asortyment. Przesyłka jest darmowa. Ja ostatnio bardzo upodobałam sobie zamawianie rzeczy do domu. Lubię kombinować z wystrojem. Lubię różnego typu ozdoby i takie małe gadżety. Strona posiada także duży zasób rzeczy nadających się na prezent - pomysłowe kubki typu obiektyw od aparatu, kielich i wiele wiele innych. Ja jestem zachwycona, że te stronki nie tylko mają szeroki wybór ubrań, butów, biżuterii i kosmetyków a także rzeczy codziennego użytku.

Pokażę Wam kilka rzeczy, które bardzo mi się spodobały:
 
KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |    KLIK

1. Poduszki
  • ze zdjęciem morza - przypomina mi wakacyjne klimaty
  • z cekinami - jest taka słodka i urocza
  • minionek - idealny na podróż 
2. Kocyki
  • ogon syrenki - natknęłam się na nie na wielu stronach. Wyglądają uroczo i z pewnością są bardzo ciepłe.
3. Kubki
  • obiektyw - jak wiecie moją pasją jest fotografia i taki kubek jest dla mnie idealny 

_________________ 
Zapraszam na media społecznościowe strony:



Zamawiacie rzeczy do domu na stronkach internetowych? Co Wam się najbardziej spodobało z moich propozycji?
 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Rzeczywiście mają bardzo fajny asortyment :)
    Poklikałam :)
    5,42
    10,26
    20,00
    9,00
    25,17
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jakie fajne rzeczy!:D
    Poklikałam^^

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne rzeczy!
    Poklikałam oczywiście! :)
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Będe za niedługo urządzała pokój, więc na pewno tam zajrzę ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :) poklikałam
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń