Czas | sammydress

sierpnia 29, 2016

 Kolejny dzień sierpnia. Czas leci nieubłaganie szybko. A teraz tak bardzo potrzebuję czasu. Czasu dla siebie. Czasu dla rodziny. Czasu do namysłu. Ale czas biegnie, ucieka. Nie daje się złapać, wymyka się spod kontroli. Choć w sumie chyba tak na serio pod kontrolą nie był. Może czasami udawało mi się nad nim zapanować. Ale w gruncie rzeczy to on włada mną i jestem zależna od niego.
drogi czasie, daj mi się ogarnąć. Poskromić. Daj jeszcze chwilkę, może dwie, a może więcej. daj mi siebie, bo teraz bardzo Cię potrzebuję... gdzie jesteś... nie chowaj się przede mną... pozwól się okiełznać, oswoić... 

"Ludzie są bezradni wobec losu, są ofiarami czasu. I własnych uczuć..."

 
 Przejdźmy do mniej dołującej części wpisu. Dziś pokaże Wam 2 stylizacje, w którym pokazuję nowości od sammydress.com rzeczy są jak zawsze świetnej jakości. Moim zdaniem to istne perełki. Przyszły w miarę szybko, bezpiecznie. Czarna bluzka - prosta, idealna na co dzień. Paski przy dekolcie- bardzo modne w tym sezonie - bardzo mi się podobają. Bluzeczkę zestawiłam z boyfriendami, srebrną bomberką, błękitnymi conversami, które są moją miłością zakupioną w Londynie. Dobrałam do tego bransoletkę, która przypomina mi mój wypad do Verony.

KOLCZYKI - KLIK
Bardzo lubię ubrania z motywem ust, dlatego wybrałam takie nietuzinkowe kolczyki.

 bluzka - KLIK | spodnie - sinsay |
 Druga stylizacja na elegancką nutę. Główną rolę gra efektowna bluzka - jestem w niej zakochana - dobra jakość, wygląda jak na stronie. Ubrałam do niej czarny obcisły kombinezon, szpilki nude. Stylizacja idealna na imprezę.
 Ostatnia rzecz z zamówienia to Brushegg. Jajeczko do mycia pędzli. Jest poręczne, ma ładny kolorek, dobrze się je trzyma.

Pamiętajcie o kodzie rabatowym do BPS 

Trzymajcie się!
Zapraszam na mojego snapa i instagrama - we wrześniu będzie dużo zdjęć z pięknego, egzotycznego miejsca.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nice post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomberka super - świecisz jak gwiazda a bluzeczka jako dodatek do czerni np do małej czarnej ..... Rewelacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas płynie naprawdę szybko, trochę to smutne. Pamiętam jak byłam malutka, nie miałam zmarwień i obowiązków, czzas mi się strasznie dłużył, a teraz? Z czasem czekanie na 12, by przyjaciółka przyszła się skracał :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń