piątek, 29 lipca 2016

Turcja | fotorelacja 2015

Podróże - to coś, co kocham. Jak wiecie często podróżuję. Moje wyjazdy są raz do bliskich państwa raz na inny kontynent. Uwielbiam podróżować, bo mogę wtedy zapomnieć o codzienności, żyć w zupełnie innym rytmie. Mogę odetchnąć, odpocząć. Lubię poznawać nowe kultury, smaki, miejsca.
Mam nadzieję, że zawsze będę miała możliwość podróżowania i że moja pasja do podroży nigdy nie minie.
 Dziś chcę Wam pokazać fotorelację z Turcji z 2015 roku.Bardzo mile wspominam ten wyjazd. Codziennie byliśmy ws innym mieście i poznaliśmy wiele cudownych miejsc. Najbardziej zapamiętam przechadzkę do wąwozie Saklikent  oraz bawełnianą twierdzę Pamukkale. W Turcji skosztowałam pysznych naleśników smażonych na kamieniu przez starą babuszkę. również miałam okazje jeść pyszne lody w melonie oraz spożywać posiłek nad wodą, która świetnie ochładzała nas w upalne dni. Nie obyło się bez tureckich kebabów - Iskandera. Jadłam piękne lody z koziego sera, które przypominały róże, a także piłam turecki jogurt naturalny Ajran. Zwiedziłam wiele antycznych miasteczek oraz byłam w nowoczesnym mieście Antalya z cudnymi widokami oraz ogromnym centrum handlowym. Nie zapomnę także rejsu, podczas którego bardzo, ale to bardzo się opaliłam.
Kiedy piszę ten post, wróciły do mnie wspaniałe wspomnienia, krajobrazy z Turcji. Przypomniałam sobie klimat tego państwa i fantastyczny czas relaksu. I właśnie za to kocham podróże. Za wspomnienia, za zdjęcia, za ucztę dla oka i też często dla ducha. Za "naładowanie baterii", za nowe znajomości, za wzmacnianie więzi z moją mamą, z którą zawsze podróżuję. 

Bo podczas podróży przenoszę się do innego świata. Świata, który początkowo jest mi obcy, nieznany. A po wyjeździe staję się moim miejscem, do którego chcę szybko wrócić.

Zapraszam Was na fotorelację :)
______________________

A teraz mam dla Was wishlistę ze sklepu twinkledeals.com Sklep ma bardzo ciekawy asortyment, zapewnią darmową wysyłkę. Mnie spodobały się dmuchane gadżety na plażę oraz torebki. Zobaczcie sami!
 KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK

Twinkledeals| FACEBOOK  |  INSTAGRAM


A Wy lubicie podróżować? Byliście w Turcji?

23 komentarze:

  1. Cudne miejsca tez tam byłam

    Bardzo lubie czytac to co piszesz a dziś czuje niedosyt ... że tak mało .....
    Ale miejsca cudne i fotorelacja tez - oby takich więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. :) Zazdroszczę cudnego wyjazdu. Choć osobiście teraz chyba bałabym się trochę pojechać do Turcji. Pozdrawiam. :)

    czytelnicze.zacisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Turcji byłam w zeszłe wakacje w 2015, kiedy było spokojnie :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia. Byłam w Turcji. Jest wspaniała. :)
    Zapraszam na nowy post! https://jaglusia.wordpress.com/2016/07/29/migdalowe-ciasto-z-malinowym-dzemem-chia/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Życzę Ci abyś odwiedziła jeszcze wiele wspaniałych zakątków naszej planety i podzieliła się z nami zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Turcji, ale po zdjęciach widać, że jest tam ślicznie!

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tam:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam podróżować! Zdążyłam odwiedzić już całkiem sporo miejsc ale przyznam, że w Turcji jeszcze nie byłam.
    Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane.
    Kochana może wspólna obserwacja? :) Ja już.
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Turcja jest piękna!
    Byłam tam 3 lata temu i wspaniale wspominam. ♥
    Szkoda, że teraz jest tam tak niebezpiecznie, bo pewnie bym w tym roku pojechała.:/
    Cudowne zdjęcia<33

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że podróżowanie to twoja wielka pasja! Zgadzam się- podczas podróży jesteśmy w innym świecie do którego chcemy wrócić ;)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jaka cudna jest Turcja ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, widać,że wyjazd się udał :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Była w Turcji kilka lat temu i było pięknie. Szkoda, że teraz nie jest tak spokojnie.
    Piękne zdjęcia :)
    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądają te słone tarasy :) Cudne zdjęcia,poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widoki warte miliard. Zazdroszczę wyjazdu! Najlepsze zdjęciue flamingów i parasolek. :)

    Zostaje i obserwuje. :) Zajrzyj też do nas: www.projekt-nn.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju jak tam pięknie! *_* Śliczne zdjęcia!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, bardzo fajnie, że podróżujesz. Ja nigdy w Turcji nie byłam ale domyślam się, że to całkiem inna kultura. Może opisz ją kiedys na blogu ? będzie się fajnie czytało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieważne, blisko, czy daleko, podróże są cudowną odskocznią od codzienności. Choćby wyjazd był tylko weekendowy, lub nawet jednodniowy zawsze przywożę masę wspomnień i doświadczam cudownych sytuacji. A ukoronowaniem tego wszystkiego są oczywiście zdjęcia, dzięki którym mogę wracać od odwiedzonych kiedyś miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam turcje szczegolnie Pamukale! Swietne zdjecia! Ja bylam w Turcji juz dwa razy :)
    btw zapraszam do mnie na bloga...podrozuje po claym swiecie i studiuje w najwiekszych swiatowych stolicach USA/UK/Francja...to dopiero poczatek :)
    https://brbadventures.wordpress.com/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger