poniedziałek, 25 lipca 2016

Plażowy must-have |


Po gadżetach, które są bardzo użyteczne, chcę Wam pokazać must-have na plażę. U mnie zaczynają się upały. dziś było nie do wytrzymania - jak dla mnie. Mieszkam niedaleko morza i wiele osób udaje się na plażowanie. Dziś pokażę Wam co stronka dresslink.com oferuje nam, jeśli chodzi o rzeczy typowo na plażę. asortyment jest sporo, ceny niskie, więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja osobiście w Polsce nie udaję się na plażowanie, robię to tylko zagranicą.

Moje must-have

1. PONCHO
 

2. PAREO / KOC
 
 

3. KAPELUSZ
  

4. OKULARY
 

A jakie są Wasze plażowe must-haves? 

9 komentarzy:

  1. Kliknięte :) Okulary, kapelusz i strój + sukienka zdecydowanie must have!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi pareo bo z poncho nie korzystam :)
    Ciekawy wpis + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne okularki :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary świetne poncho też :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okulary :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikane ;d
    Mogłabys pokliakć u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary są ekstra, sama długo szukałam podobnych! Moje must-have to przede wszystkim dobry humor, krem z filtrem i materac w kształcie nadgryzionego donuta :) Mniam!
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger