wtorek, 26 lipca 2016

Plażowanie |

Dziś kolejny post z serii plażowej. Ostatnio często przeglądam rzeczy typowo na plażę - czy to stacjonarnie czy to w internecie. Szykuję się na mój wakacyjny wyjazd i powoli kupuję sporo letnich ubrań i innych potrzebnych rzeczy. Już jeden strój kąpielowy mam, ale mam jeszcze chrapkę na inne świetne rzeczy, które ostatnio wypatrzyłam na stronkach internetowych. Dziś chcę Wam pokazać sklep internetowy, który ostatni odkryłam. Rosegal.com to strona z bogatym asortymentem. Ceny są dosyć niskie, przesyłka darmowa. Nowi użytkownicy strony dostają rabat 10%, a jeśli zainstalujecie aplikację rosegal na telefon komórkowy, to możecie cieszyć się z o wiele niższych cen wybranych produktów. Co więcej też jest akcja, w której możecie dostać wybrane produkty za darmo.
Zobaczcie, co ciekawego zobaczyłam na tej stronie i zachęcam Was do zajrzenia - może też Wam się coś spodoba :)

KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |    KLIK




Macie coś z tej stronki? Polecacie?

19 komentarzy:

  1. Słyszałyśmy o tej internetowej firmie, a nawet miałyśmy okazję mieś z nimi współpracę ;) Super rzeczy ^^ U nas też wnet wyjazd i na pewno nam się te rzeczy przydadzą ;) Strój też już mamy, ale od Banggood :) REWELACYJNY wpis! Ściskamy mocno :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy ręcznik jest cudowny! (Poklikane)zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroje i torba cudowne :) Aż mam ochotę wyjeżdżać :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne rzeczy <3 Poklikałam!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pączek jest genialny! <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super ten ręcznik :D ja teraz będę zamawiać takiego 'basenowego' flaminga z rosegal. Poklikałam i jeśli możesz to proszę o kliki u mnie ;)
    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej firmie, ale świetny ten ręcznik!;)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny post i zdjęcia. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na www.lifestylowcy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej stronki, ale po tym co piszesz to mają fajne promocje dla nowych klientów, co jest bardzo zachęcające. Może się skuszę, żeby wejść i zobaczyć co tam u nich można znaleźć, mimo że nigdzie nie wyjeżdżam.
    Wyżej widzę już podobny komentarz, ale ja także nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Zapraszam do mnie po pytanka, mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy! Mam nadzieję że wyjazd się uda :)

    Jak coś to poklikane, ceny: $13.65, $9.11, $11.54, $16.91, $13.94, $10.75 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam donuty od ostatniego wypadu do Barcelony a ten ręcznik - kocyk jest po prostu rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy, bardzo lubię tą firme :) poklikałam, mogę prosić o to samo? Bede bardzo wdzięczna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy mają, a ja już nie pamiętam kiedy ostatnio plażowałam.. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy!
    Takie typowo wakacyjne. ♥
    Nie słyszałam wcześniej o tej stronce, ale mają świetne rzeczy. Poklikane^^

    Mój blog - KLIK;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj te ręczniki cudowne <3 stroje kąpielowe też fajne, szczególnie tez czarno-biały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam o tej stronce, ale zdjęcia naprawdę mnie zaciekawiły i aż musiałaś kliknąć i zobaczyć jakieś fajne ciuszki :) KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger