Niagara |

lipca 03, 2016

Lato! Lato! Lato trwa w najlepsze. Raz pada, raz upalnie. Pogoda jest nie do ogarnięcia. Dziś rano było chłodno a po południu cieplutko, co skłoniło mnie do wyjścia z domu i zrobienia zdjęć. Oj raczej nie to.. dziś upamiętniałam ciążę pewnej dziewczyny. Jej koleżanki chciały mieć pamiątkowe zdjęcia z ciężarną i potem uznałam, że warto mieć swoje zdjęcia w innym miejscu, w którym nie było zdjęć na blogu.Tak wiem, to zawiłe i skomplikowane. Po pracy mam typowego lenia i w weekendy z reguły nic mi się nie chce. Bynajmniej chciałabym się polenić, ale zawsze mam tysiąc spraw na głowie. Wczoraj byłam w kilku miejscowościach. Robiłyśmy mojej przyjaciółce niespodziankę z okazji urodzin. Pojechałyśmy do ni9ej do domu (nie znając jej adresu ) i wparowałyśmy z tortem i palącą się fontanną. Koleżanka była bardzo zaskoczona i wzruszona. Mam nadzieję, że nasza niespodzianka przypadła jej do gustu. Potem pojechałyśmy do pięknych, słonecznych Rowów. A wieczorem byłam w teatrze. Szalona ja! Sądzę, że takie niespodzianki to super sprawa. Wtedy poznajemy, komu na nas zależy. I to miłe, że ktoś o nas pamięta i chce nam sprawić radość oraz przyjemność. Sama bardzo lubię niespodzianki i moja mama jest specem w tej kwestii. Zawsze wszystko dopina na ostatni guzik, że ja nigdy się nie pokapuję :D 

A Wy lubicie niespodzianki? Żyjecie w zawrotnym, szalonym tempie? 

 A teraz zapraszam na zdjęcia z dzisiejszej sesji :) Uwaga - będzie ich dużo!
Okulary z bornprettystore.com
Dobrej jakości, piękny styl. Szkoda, że są trochę za luźne na moją głowę, ale bardzo mi się podobają. I dodatkowy plus - korzystna cena - 4$ czyli kilkanaście złotych :)



A tu zdjęcia z niespodzianki:
 
Miłego tygodnia :)

snapchat - natalowka | instagram - natalovvka

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Kombinezony cudne Szkoda że ja takich nie mogę nosic ;-(
    Miejsce faktycznie urokliwe z wodospadem w tle , no może to nie Niagara ale ....... wygląda slicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega tlo do tych zdjec! a kolezanka musiala byc przeszczesliwa:))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjecia! *o* Mam podobne okulary. :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kombinezon w słoneczniki również chce zamówić, fajnie, że mogę zobaczyć go na Tobie jak leży ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    http://horazn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te kombinezony ! <3

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne zdjęcia! <3 Najlepszego dla naszej jubilatki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Twoja przyjaciółka miała super niespodziankę!
    Jeju nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia, są takie śliczne ♥♥♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kombinezony! Naszyjnik z pierwszej stylizacji chętnie założyłabym też do tej drugiej ♥


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi kombinezon przepiękny! A zdjęcia ogólnie świetne! :))
    Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne kombinezony. Wyglądasz w nich bosko. A co do niespodzianek, to kto ich nie uwielbia? :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    http://znaciskiemnaszczescie.blogspot.com/2016/07/co-warto-robic-aby-nie-zmarnowac.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja i wspaniałe zdjęcia!:)
    Zapraszam do mnie:

    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń