Na zawsze |

lipca 11, 2016

Mama i córka. Córka i mama. Relacja istotna dla każdej mamy jak i dla każdej córki. Dla mnie także istotna i to bardzo. A dla Was?
       Wiele osób śmie twierdzić, że nie można być zżytymi z rodzicami. Trzeba być dobrym dzieckiem, ale bez przesady. Nie można spędzać z rodzicami za dużo czasu. Lepiej wybierać znajomych, imprezy.
        Ja się z tym nie zgadzam. Nie zgadzam się! Relacja mama-córka to dla mnie piorytet. Piorytet. Dobrze widzicie. To relacja, której nie da się zastąpić jakąś koleżanką, przyjaciółką, jakimś chwilowym autorytetem. Tej więzi nie da się podrobić. Jest wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju. Kto jest zarazem świetną przyjaciółką, motywacją do działania i nauczycielem życia? Kto tak jak mama zrozumie, wesprze, poradzi? Kto poświęca Ci całą uwagę od pierwszych minut Twojego życia? Kto chce byś miał/ła jak najlepiej w życiu?
Odpowiedź jest prosta. To właśnie MAMA. Mama! Mama to osoba, która zawsze była, jest i będzie najważniejszą osobą w naszym życiu.
Nawet jeśli wydaje Ci się, że tak nie jest, to tak jest. Nawet jeśli nie żyjesz z biologicznymi rodzicami to i tak tęsknisz za prawdziwą relacją z mamą i tego się nie da podważyć. Ta relacja to jest coś!

     Dlatego szanujmy swoje mamy, kochajmy je i bądźmy prawdziwymi dziećmi. Nie dziećmi tylko od święta, że jesteśmy mili tylko jak coś chcemy. Czy przychodzimy, bo chcemy pieniądze albo chcemy pokazać się raz na jakiś czas.


   Dzieckiem powinno się być zawsze. Na pełen etat. Bez urlopu, bez wakacji. Dzieckiem swoich rodziców. Tak jak rodzice są na co dzień, każdego dnia, nie od święta, wielkiego dzwonu, tak my dzieci też powinniśmy tacy być. 

Bo relacji dziecko-rodzic każdemu brakuje. Tylko tego nie wiemy. Uciekamy do znajomych, a to czego pragniemy jest najbliżej, na wyciągnięcie ręki...


Dziękuję Mamo, za to, że zawsze jesteś! 
KOCHAM CIĘ ♥

 koszula - KLIK | spodnie - orsay | lordsy - t.taccardi | bomberka - pull&bear

 kombinezon - KLIK |  buty - banggood.com

 kombinezon - KLIK | buty - t.taccardi

Kombinezon - KLIK, koszula - KLIK oraz drugi kombinezon - KLIK pochodzą z Zaful.com
Ubrania są bardzo dobrej jakości. Miłe w dotyku. Kombinezony idealnie sprawdzą się na letnie dni. Niebieski ma piękny odcień i ładnie eksoponuje ramiona. W paski ma piękne wycięcie na plecach. Są lekkie i przewiewne. Koszula ma bardzo fajne wiązania po bokach. Jest zarazem elegancka i można ją nosić na co dzień. Przesyłka bardzo szybko do mnie dotarła. każde ubranie było umieszczone w woreczku, więc wszystko bezpiecznie do mnie dotarło. Ceny są przystępne. Bardzo polecam :)

 Naszyjnik ze stylizacji skłonił mnie do napisania tego postu. Pochodzi z bornprettystore.com i jest prezentem dla mojej mamy.
Jest ładnie wykonany, bardzo podoba mi się napis oraz wzorki na serduszku.

PS 
Przypominam o kodzie rabatowym do bornprettystore.com
http://i57.tinypic.com/30mnxy0.jpg


Zgadzacie się ze mną? Jakie jest Wasze zdanie na poruszony przeze mnie temat?

instagram - natalovvka | snapchat - natalowka

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Prześliczne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja.
    A naszyjnik dodaje uroku!
    http://m-grabowska.blogspot.com/2016/07/moja-toaletka-oragnizacja-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. My tez bardzo kochamy naszą mamę i dziękujemy jej za wszystko :) Przy naszym porodzie lekarz musiał wbić naszej mamie znieczulenie w kręgosłup, jeśli ruszyła by się przy tym mogłaby być sparaliżowana od pasa w dół :( Nie wybaczyłybyśmy sobie tego, że przez nas nasza mama mogła by byś kaleka. Na szczęście tak nie jest ^^ 3 Stylizacja podoba nam się najbardziej :* GENIALNY wpis ! <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie się z Tobą zgadzam, relacja/więź jaka łączy nas z mamą jest nie do podrobienia i trzeba o nią dbać :)

    pozdrawiam i zaparaszam do siebie:)


    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, Twoje posty są zawsze takie wyczerpujące! Widać, że wkładasz w nie wiele pracy. :)
    Zgadzam się z każdym Twoim zdaniem. Mimo wszystko, zawsze będziemy kochać swoich rodziców, dla mnie, to najważniejsze osoby w życiu.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pewnego czasu dostrzegam, że to właśnie rodzina jest najważniejsza w życiu. Bardzo dobry post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla wielu ludzi rodzina jest na pierwszym miejscu i to jest cudowne.
    Pięknie wyglądasz x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/06/spring-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem ludzi, którzy nie przyznają się do rodziny :/
    Cudna biżuteria <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie napisane. Co do ubrań- kombinezony bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje, wyglądasz pięknie <3
    Niebieski kombinezon jest cudowny, kliknięte. Klikniesz u mnie?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje ta ostatnia bardzo mi się spodobała :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie i bardzo wzruszająco ubrałaś to w słowa. Ja też traktuję moją Mamę jako powierniczkę każdego sukcesu i porażki, zawsze przy mnie jest i nieustannie mnie wspiera!
    Pozdrawiam:*

    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie to napisałaś ! Ja właśnie od niedawna się baaardzo zżyłam z moją mama. Kiedyś też niby byłyśmy blisko ale ednak teraz to jest super relacja miedzy nami :) Myślę że rodzice i rodzina ogolem to najważniejsza rzecz jaka mamy , ponieważ pomimo wszystko oni zawsze przy nas będą ! :* Pozdrawiam Ciebie i twoja mame :)
    PS. Fajnie by bylo jakbys zrobiła sb zdjęcia z mama I napisała wspólnie z nia post , z chęcią bym coś takiego przeczytała ! :D

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mama to chyba moja najlepsza przyjaciółka, była zawsze i będzie zawsze. Nie wyobrażam sobie jej stracić, kocham ją a ona mnie, bez żadnych ukrytych celów.
    Rewelacyjny post!

    Zapraszam > hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia! <3
    Jak dla mnie w stylizacji 2 jest Ci najlepiej! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne zdjęcia, tylko czemu takie małe? :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń