niedziela, 19 czerwca 2016

Więź |

           Najbliżsi. Bliscy. Rodzina. Przyjaciele. Najważniejsze osoby w naszym życiu. Każdy z nas chce mieć zawsze przy sobie bliskie, zaufane osoby. Osoby, które słuchają, pomagają, po prostu są. Niektórzy jeszcze takich osób nie spotkali na swojej drodze życia. I wciąż szukają. Czasami na siłę. Czasami na próżno. Czasami znajdują osoby dwulicowe, fałszywe. A czasami wplątują się w toksyczne znajomości. 
Często nie widzimy bliskich osób. Szukamy, szukamy, szukamy. A one są. Są bardzo blisko. Mam mną myśli rodziców, dziadków. Niestety młodzież często nie chce mieć dobrych więzi z rodzicami. Chcą być cool, fajni i starają się uciec, oderwać od rodziny. Żyć tylko ze znajomymi. A TAK NIE MOŻNA.
            Nie można tak. Rozumiecie?Wszyscy myślą, że ciągłe wyjścia ze znajomymi są super. Jesteśmy przebojowi, rozrywkowi, towarzyscy. A ja się temu sprzeciwiam. 
Korzystajcie z chwil z rodziną. Doceniajcie ich. Cieszcie się. A nie tylko wymagajcie od nich pieniędzy, jedzenia, co raz to lepszych telefonów i innych gadżetów. Spędźcie z nimi czas. Zobaczcie jak to dobrze mieć RODZINĘ. Rodzinę, która jest zawsze. Mimo wszystko.
Nie można się od niej odsunąć. 
           Zdarzają się różne sytuacje, odstępstwa od reguły. wiadomo nie każdy żyje w pełnej rodzinie. Ale każdy z nas zasługuje na to ,by być częścią rodziny. I być jej członkiem oraz zachowywać się jak on. Być i zachowywać. Dwie proste czynności. Czy to tak wiele? Czy to tak wiele kochać i być kochanym? Sądzę, że to dasz radę. Choć czasem jest ciężko, smutno, źle - warto trwać, być. I nie być egoistą i budować więzi rodzinne. Żeby nie było, że widzisz się z rodzicami, dziadkami i innymi krewnymi tylko od wielkiego dzwonu - na jakiejś imprezie. I rozmawiasz o przysłowiowej pogodzie. Ale żeby mieć dobry kontakt. Nie smsy czy wiadomości na Facebooku. Ale mieć piękną relację w rzeczywistości. Opartą na zaufaniu, prawdzie i miłości.

Emocje przeniosłam na kartę bloggera. Niestety boli mnie ,że młodzież nie chce mieć relacji z rodzicami. Ten dopełnię w innym poście. Chcę się otworzyć. Nie chce być jak otwarta księga, ale chcę dać do myślenia. Przecież mam wakacje i chcę coś tworzyć. Tworzyć, aby ktoś miał nie tylko przyjemność ale i pożytek. 



Stylizacja - idealna na chłodniejsze dni. A u mnie ostatnio takie są. Wszystko jest ze sklepu banggood.com Rzeczy wyglądają jak na stronie, są dobrej jakości. Rozmiarowo też wszystko ok. Bransoletka jest wykonana ze srebra próby 925. W stylizacji raz widzicie mnie w koszuli - bardziej elegancko, a raz w bluzce z wiązaniem - bardziej na luzie. Jak dla mnie całość wygląda szykownie i z klasą. A torebka dodaje stylizacji luzu i odrobiny koloru. Bardzo polecam :)

Zgadzacie się ze mną? Jakie jest Wasze zdanie na temat poruszony przeze mnie?

Udanego tygodnia! :)

snapchat - natalowka
instagram - natalovvka

16 komentarzy:

  1. Masz w 100% racje ! Nie można odstawić na boku rodziny :) Super temat poruszyłaś :3 Genialnie napisane :) Co do zdjęć to są REWELACYJNE <3 Kochana pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze stawiałam rodzinę na 1 miejscu , teraz również .


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka ,buty zakochałam się sa boskie , w ogóle cała stylizacja jest świetna. Ja stawiam rodzinę na 1 miejscu.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebisia ;)
    poklikałam
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, bardzo mądrze mówisz. Zdjęcia piękne, ale najbardziej skupiłam się na tym tekście wyżej. Ja niestety nie zawsze stawiam rodzinę na pierwszym miejscu, średnio dogaduję się czasem z Rodzicami, ale i tak muszę przyznać, że odkąd jakoś zagłębiłam się w temat psychologii to trochę się zmieniło. Najważniejsze to nie ocknąć się w ostatniej chwili, kiedy już może być za późno...
    Zapraszam do mnie: www.tylewnasdobrego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świetnie to wszystko opisałaś. Przyjemnie sie czytało, nawet nie wiem co moge do tego dodać.
    Piękna stylizacja! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  7. Są osoby ,które NIE CHCĄ mieć dobrych relacji z rodzicami , a są osoby , które pragną, ale mają takich rodziców co nic kompletnie ich nie obchodzą.
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mądrze napisane ... jestes taka młoda a spojrzenie na świat takie bardzo dojrzałe Super popieram ... bez rodziny i miłości nie istniejemy ;-)

    Miłego dnia i czekam na ciąg dalszy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz 100% racji:)

    Świetna torebka i kapelusz:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wiec warto miec dobre kontakty z najblizszymi:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne butki i kapelusz.
    Świetnie napisany i zmuszający do myślenia post.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą ;)
    Trzeba dbać o rodzinę, póki jeszcze ją mamy.

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia, jak zwykle :)
    oczywiscie poklikałam!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Rodzina jest bardzo ważna, kiedy wszyscy odejdą oni zostaną!:)
    Zapraszam! <3
    http://style4you-mt.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rodzina rzeczywiście powinna być stawiana przez nas na pierwszym miejscu. Najczęściej nigdy nas nie zawodzi i zawsze znajdziemy u niej wsparcie. Powinniśmy to docenić.
    Super wyglądasz, mam ten sam płaszczyk i bardzo go lubię!! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger