niedziela, 12 czerwca 2016

Wakacje |

Co tam u Was? Jak Wam minął weekend? Mi weekend minął w zatrważająco szybkim tempie. Moje wakacje trwają w najlepsze. To odrobinę dziwne nie mieć obowiązków związanych ze szkołą. Nie muszę myśleć o pracach domowych czy lekturach. Bardzo się dziwię kiedy widzę ludzi z plecakami wracającymi ze szkoły. Wydaje mi się, że już wszyscy mają wakacje :D
Ja już powoli kończę beztroskie leniuchowanie. Zaczynam troszkę pracować jak wiele osób z mojego rocznika. Nie można przesiedzieć 4 miesięcy w domu. Trzeba też zrobić coś pożytecznego. A pieniądze na studiach są bardzo potrzebne. Ale o studiach wolę jeszcze nie myśleć. Najpierw chcę się nacieszyć domem rodzinnym, spotkaniami, piękną pogodą, moim pokojem. Szkoda będzie to wszystko opuszczać. Niestety wakacje szybko miną. I przywitamy niedługo październik. I rozpocznę nowy etap w moim życiu. Dlatego trzeba doceniać dane momenty. Wiem, że często to powtarzam, ale to niezmiernie ważna sprawa. Doceniać to, co się ma. I to szanować. 
I zachęcam Was do wakacyjnej pracy - to uczy odpowiedzialności, samodyscypliny i nie rozleniwia. Przyznajcie, że powrót do szkoły po wakacjach jest na początku bardzo trudny i drastyczny.

 kimono - KLIK | naszyjnik - KLIK | torebka - KLIK | spodnie - banggood | bluzka - primark | buty - converse


To super sprawa. Zamówiłam je z myślą o urodzinach mojej babci. Pięknie prezentowały się na sali. Balony pompuje się przy użyciu zwyczajnej pompki. Moje już tydzień są napompowane i dobrze się trzymają. Samo schodzi z nich powietrze oraz są wielokrotnego użytku. Niestety "R" pękło podczas pompowania :( 

Miłego tygodnia! ♥

11 komentarzy:

  1. Pięknie <3 Fajny napis z balonów :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wakacji! Ja jutro jwszczęcia będę pisać egzamin zawodowy i zgadzam się z Tobą w 100 procentach trzeba się cieszyć i doceniać to się ma.
    Piękne zdjęcie, ślicznie wyglądasz ,a łańcuszek skradł moje serce <3

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Balony rewelacja a Ty wyglądasz kwitnąco - widac wakacje Ci służą....
    Cóz za talia ?? cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne balony :)
    Kochana klikniesz w linki w poście SheIn i Romwe ?

    OdpowiedzUsuń

  6. Super baloniki ;D Kliknięte ;)
    Mogłabys poklikac u mnie ? odwdzięczę się marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Napis z balonów wygląda świetnie! Trudno też zaprzeczyć - wyglądasz promiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna torebka <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka jest megggaaaaa . W ogóle co tu mówić wsyzstko jest cudowne.

    MÓJ BLOG KLIK.>

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka wyglada swietnie! A ty bardzo szczesliwie ;) Dokladnie, trzeba doceniac dany moment w zyciu! Madrze napisany. Powodzenia w pracy

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger