wtorek, 21 czerwca 2016

Inspiracje | sukienki

         Lato zbliża się ogromnymi krokami. Niestety czasami jest deszcz, czasem słońce, ale już warto wynurzyć z dna szafy letnie ciuszki. Ja już powoli kompletuje letnią garderobę. Szczególnie przydatną podczas moich podróży do ciepłych krajów. Czekam na kilka kombinezonów i innych letnich rzeczy. Latem uwielbiam także nosić sukienki. Czuję się w nich lekko, dziewczęco i naturalnie.
        Ostatnio przeglądałam ofertę sklepu Zaful.com i zobaczyłam wiele ładnych ubrań, których nie ma na innych tego typu stronkach. Ceny są przyzwoite. Jestem ciekawa jak z jakością. Pokażę Wam kilka sukienek, które mnie urzekły :) 

KLIK     |     KLIK     |    KLIK     |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK

Uwielbiam błękitny kolor  i to on króluje w tej wishliście. Kwieciste wzory, lekkie, zwiewne materiały materiały, Pastelowe kolory, to coś co uwielbiam i w czym bardzo dobrze się czuję. 

A Wy lubicie sukienki w jasnych kolorkach?


Mini konkurs
Kliknij w co najmniej 2 sukienki i podaj w komentarzu 2 ceny. Wylosuję kilka blogów i polecę w następnym poście. Dziękuję za pomoc :)

 
snapchat - natalowka
instagram - natalowka

14 komentarzy:

  1. $14.99
    $21.99
    $19.99
    $21.99
    Proszę :) Poklikane :* Super sukienki ^^ Mają śliczne, letnie kolory :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham sukienki! Ale ja noszę wyłącznie czarne - co nie znaczy, że koniecznie mroczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaakie łądne! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała w kwiatki CUDNA Poproszę taka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propopzycje. Moje serce podbiła 3, u samej góry biała sukienka. *o*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te sukienki. Co prawda ja nie noszę sukienek, ale te są na prawdę bardzo ładne. 26,49.- 23,49.- 21,99.- 19,99.- 14,99.-
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! 2 i 5 sukienka bardzo mi sie podoba!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podobają dwie ostatnie . Lubię sukienki i spodnice latem.
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio uwielbiam nosić sukienki ! :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne sukienki, idealnie w moim stylu ♥
    1. 28,49
    2. 23,49
    3. 23,49
    4. 23,49
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wprost kocham sukienki! Są one nieodłącznym elementem lata. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na post z inspiracjami. :-) Jasne kolorki to coś dla mnie.
    Ceny:
    $28,49
    $23,49
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger