poniedziałek, 6 czerwca 2016

Babeczka |

Wakacje, wakacje. Moje trwają i trwają. Zaczyna mnie trochę nosić od siedzenia od kilku dni w domu. w ten weekend miała miejsce impreza urodzinowa mojej babci z okazji 80-tych urodzin oraz wczoraj moje ostatnie naście! Mam 19 lat. Ostatnio był dla mnie mega zwariowany czas, wszędzie w biegu, pośpiechu. Teraz chwilka wytchnienia. a co u Was?
    Dziś pokażę Wam kolejną stylizację. Rolę główną pełni piękna sukienka oraz torebka babeczka. Zakochałam się w takich kreatywnych torebkach. Już powoli brakuje mi na nie miejsca :D Do torebki mały portfelik - poręczny, ma przegródki na karty, mieszczą się w nim polskie banknoty. Na nogach moje nowe conversy - białe ze skórki - wygodne, ładne, jak dla mnie must have na wiosnę/lato. Biżuteria to urocze kolczyki kokardki i gotowe. Dziewczęca stylizacja idealna na letnie dni. Podoba Wam się?
 torebka - KLIK | sukienka - KLIK | kolczyki - KLIK | portfel - KLIK | buty - converse | okulary - primark

18 komentarzy:

  1. Pięknie, młodzieńczo, dziewczęco i tak wiosennie kwiatkowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj ! ^^ Jak tu uroczo ;3 Świetny look *-* Genialny wpis ! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane :)
    ciesz się ostatnim -naście, ja do grudnia też korzystam z tego :)
    pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny portfel! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. :) A ta babeczka jest genialna hah.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ,ale torebka miodzio...zakochałam się w niej .
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Poklikałam w linki. Zapraszam do mnie, dopiero się rozkręcam http://dontcarehair.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna torebeczka i buty :) prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wyglądasz! Torebka -boska, oryginalna brak słów na nią po prostu zachwyca!

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    czadowa torebka aaaaaa sama dumnie bym nosiła <3

    A wakacji mega zazroszczę! :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jejku ta sukienka i kolczyki sa przesliczne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajna ta torebka :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka sukienka, o matko... <3 ślicznie wyglądasz! Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://redlipstickfashion292.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka urocza ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego z okazji urodzin! Prześliczna torebeczka! Bardzo urocza! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie inspiruja glownie torebeczki z glowa kotka ,sa mega boskie.

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger