wtorek, 3 maja 2016

Majówka |


Hej!

        Jak wam mija majówka? Wypoczęliście, nabraliście sił na dalszą część roku? Ja nawet odpoczęłam, z czego się cieszę. Nie chcę się powtarzać, ale już od jutr zaczynam maraton maturalny. Chcę już mieć to z głowy i zacząć się cieszyć najdłuższymi wakacjami życia, które już wypadałoby planować. lubię spontaniczne wyjazdy. Jednakże zawsze coś planujemy z wyprzedzeniem. Dlatego Wam też radzę planować! Uczniom maj i czerwiec szybko minie, a wakacje jeszcze szybciej. Nie zwlekajcie i już planujcie wyjazdy, spotkania, żeby potem czas nie przeleciał Wam przez palce. a poza tym myśl o wymarzonym wyjeździe pozwala przetrwać ostatnie dni szkoły. wizja wyjazdu może motywować do przemęczenia się i powalczenia o lepsze oceny. I nie róbcie tego na ostatnią chwilę.

     Och rozpisałam się o szkole. Wciąż nie wierzę, że już ukończyłam liceum. Wydaje mi się, że niedługo znów wrócę do szkoły, usiądę w szkolnej ławce i będę się uczyć. Tak jak w gimnazjum po testach gimnazjalnych trzeba jeszcze się uczyć. Ale teraz tak nie będzie. Po maturach zaczynam nowe, inne życie. Piękna wizja i równocześnie trochę niepokojącą. Ale o tym wolę jeszcze nie myśleć. Skupię się na egzaminach :D
     U mnie piękna pogoda. cieplutko, aż chce się żyć. Oby już tak zostało. Bo deszczowa pogoda nie napędza mnie do działania. 
       Życzę miłej końcówki majówki, a ja uciekam relaksować się przed maturką. Zostawiam Was z kolejną porcją zdjęć. Mam nadzieję, że spodobają się Wam :)


Instagram: natalovvka     Snapchat: natalowka
 

Piękna, wykonana ze srebra próby 925
 
sukienka - KLIK | biżuteria - KLIK | buty - LC waikiki


PS Przypominam o kodzie rabatowym -10%
do bornprettystore.com
http://i57.tinypic.com/30mnxy0.jpg

5 komentarzy:

  1. Dziwnie tak wyjsc ze szkoly, miec wakacje z mysla, ze juz sie tam nie powroci. Ja dopiero bede tak miala za 2 lata. :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, ślicznie wyglądasz w niej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie! Jak aniołek :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. eh.... ładnemu we wszystkim ładnie Sukienka urocza, zwiewna i taka letnia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger