K&M | fotorelacja 2016

maja 06, 2016

Hej!

              Wreszcie weekend! Wreszcie mam za sobą 5 egzaminów maturalnych! Czuję ogromną ulgę. Zeszły ze mnie emocje. Cieszę się, że już napisałam te egzaminy. Przede mną tylko 3, a teraz czeka mnie tydzień odpoczynku. A Wy jak się miewacie? 

              Przechodząc do tematu posta, tydzień temu zakończyłam szkołę średnią. Miało miejsce uroczyste zakończenie klas trzecich. Po 'gali' postanowiliśmy z moimi koleżankami i kolegą uczcić ukończenie szkoły. Zdecydowaliśmy się pójść do restauracji Koty za płoty. Piękna nazwa, prawda? Ogromną miłością darzę koty, więc z chęcią się tam udałam. Wystój wnętrza jest przecudny - pastelowo, delikatnie... słoiki, urocze poduszki w kotki, cotton ballsy - po prostu pięknie! Zjedliśmy pyszne jedzonko. Pogadaliśmy. Powspominaliśmy. Te 3 lata razem tak szybko minęły ! Stanowczo za szybko.
             Przerabiając te zdjęcia z tego wspaniałego wyjścia, pomyślałam sobie, że warto wychodzić na miasto. Nie można zamykać się w czterech ścianach. Trzeba otworzyć się na ludzi. Utrwalać więzi. Mam nadzieję, że z dziewczynami trafimy do tego samego miasta i będziemy mogły dalej kontynuować i pielęgnować naszą znajomość!
             Po świętowaniu ze znajomymi nadszedł czas na świętowanie z mamą. Poszłyśmy do Mariaż Patisserie. Miejsce o minimalistycznym wyglądzie, a ciasta to istne arcydzieła sztuki. Bardzo smaczne i przede wszystkim bardzo atrakcyjne dla oka. Ja jadłam kawowe ciastko, a moja mama kwaskowe mango. Pycha!

           Ostatnio ciągle jem pyszne jedzonko, co możecie zobaczyć na moim instagramie bądź snapie. Przez maturę ciągle coś jem, ale z jednej strony to dobrze - poznaje nowe smaki :D


Zostawiam was z kilkoma ujęciami i życzę miłego weekendu! :)






Naleśnik - szarlotka


 Naleśnik na słono

 Naleśnik rafaello z serkiem mascarpone i migdałami



Ciastko kawowe

Ciastko czekoladowe

Ciastko  Madagaskar - mango i marakuja

A teraz mini wishlista z cndirect.com
Kilka rzeczy wpadło mi w oko - urocza pudrowa torebka w super niskiej cenie, piękne szpilki, urocza koszula w buldogi oraz cudowne okulary przeciwsłoneczne.

Miłego weekendu :) 

instagram: natalovvka | snapchat: natalowka

You Might Also Like

6 komentarze

  1. ile dobrego jedzenia, aaaaa :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog
    zapraszam na mojego bloga
    http://mariola-marioola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna taka fotorelacja! Podoba mi się :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hum... deu até fome... http://opiniaofeminina1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda bardzoo smakowicie! :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pyszności .... w tych Kotach ..... tez tam musze w końcu sie wybrac ;-)

    OdpowiedzUsuń