czwartek, 7 kwietnia 2016

Wiosenne propozycje |

Hej!

       Co tam u Was? U mnie ostatnio trochę mniej wiosennie, aczkolwiek bardzo przyjemnie. W takie ładne dni lubię ubierać sukienki i spódniczki. Przygotowałam dla Was kolaż z spódniczkami od dresslink.com 

        Poza tym ostatnio jestem bardzo zalatana. Już chcę być po maturze i wreszcie poświęć czas dla samej siebie.
       W spódniczkach czuję się bardzo lekko, zwiewnie. Nie przeszkadza mi ciepło. Zarazem czuję się dziewczęco, subtelnie i uroczo. Mój ulubiony fason to rozkloszowana. Spódniczka według mnie to nieodłączny element wiosny. A Wy lubicie nosić spódniczki czy jesteście wierne swoim jeansom?
       Moim zdaniem każda kobieta?  dziewczyna powinna mieć kilka spódniczek w szafie. I na co dzień i od święta. 

 SPÓDNICE

      Która jest waszym faworytem? Mi podoba się każda. Najbardziej przypadła mi do gustu chabrowa - ten piękny, intensywny kolor. Spódniczka w pepitkę jest bardzo ciekawa. Czarna pasuje do każdej stylizacji. A spódniczka z eko skórki nadaje stylizacji pazura.
Mam w swojej kolekcji już kilka spódniczek, ale chciałabym w tym roku nabyć kolejne. Taką mam w tym sezonie zachciankę :D c A inne moje must have na tą wiosnę pokażę Wam w kolejnych postach! :)

Na dresslink.com spódniczki są w bardzo niskich cenach i wielu kolorach, więc z pewnością znajdziecie coś dla siebie! :)

3 komentarze:

  1. Cute skirt and have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne spódniczki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne spódnice wybrałaś. Ja ostatnio jedną zakupiłam, ale jest trochę krótka :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger