czwartek, 7 kwietnia 2016

Wiosenne propozycje | część 2

Hej!

        A teraz przychodzę do Was z drugą częścią wiosennych must have. Nie martwcie się już w weekend planuje na blogu post z fotorelacją! A na razie musicie zadowolić się wishlistami :)

       Teraz pokażę Wam bluzki. Mam słabość do T-shirtów. Mam ich dużą ilość. Lubię jednolite , z jakimiś napisami, z jakimiś wzorkami. Moja szafa jest bogata w różnorodne wzory i fasony. Ja pokażę Wam bluzki w tonacji białej, szarej i czarnej. Do nich wystarczy założyć kolorowe spodnie, spódnicę i czy kurtkę i powstanie bardzo fajna stylizacja. Zawsze jak jestem za granicą wchodzę do tamtejszych sklepów i wyszukuje T-shirty z ciekawymi nadrukami. mam fioła na punkcie nadruku z kubkiem kawy. To moja miłość!

A Wy lubicie zwariowane T-shirty? Czy wolicie spokojne?


T-SHIRTY

Pierwsza koszulka ma bardzo ładny kwiatowy wzór. Druga paski - hit każdego sezonu w połączeniu z uroczą koronką. trzecia z wiązaniem, co jest must have tego sezonu. ostatnia jest z ciekawym napisem, który pokazuje nasze podejście do życia. 

8 komentarzy:

  1. Świetne koszulki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się czarna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bluzki <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna bluzka z wiązaniami jest nawet fajna :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej lubię t-shirty, które mają jednolity wzór lub kolor, jak np. ten w paski. :)
    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne bluzki! :)
    Poklikałam w linki.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny bardzo fajny post. Świetne zdjęcia :*
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger