wtorek, 5 kwietnia 2016

Pełnia szczęścia |

Hej!

             Ostatnio rozszalałam się z postami. Wiosna w pełni to i mam więcej energii. Dziś jest bardzo ciepło. Spokojnie można chodzić w krótkim rękawku - to prawie lato. Na przerwach w szkole przesiadujemy na dworze i korzystamy z pogody. Poza tym w mojej szkole zawsze jest zimno :D
            Dziś przychodzę z kolejnym modowym wpisem. To najprawdopodobniej ostatni w najbliższym czasie z serii modowej. Pokażę Wam kolejne nowości w mojej szafie, z których jestem bardzo zadowolona. Poza tym już muszę zrobić wiosenne porządki w szafie, by przyszykować miejsce na lekkie ciuszki. Wy już to zrobiłyście? Mam jeszcze kilka typowo wiosennych rzeczy na oku, więc muszę zrobić selekcję moich ubrań. Naprawdę nie mogę już ich pomieścić. Miejsca w szafie brak, ale ubrań wciąż mi mało i mało. Tak samo jak i sportowych butów, które uwielbiam nosić. Cenię sobie wygodę.
           Na zdjęciach zobaczycie piękne okolice. Wszystko budzi się do życia. Drzewa kwitną. Ptaki śpiewają. Po prostu wspaniale.

           Przejdźmy do tematu posta. Pokażę Wam 3 stylizacje. Sądzę, że są odpowiednie na te ciepło, które teraz u nas gości.
Moja zamówienie:

Sukienka bardzo mi się podoba. Ma fajny materiał. jest dobrze wykonana. Pasuje idealnie. Ma kieszenie. Idealna na co dzień jak i od święta. Bardzo podoba mi się motyw kratki. Zdecydowanie polecam!
slip ony - lc waikiki

Wygląda identycznie jak na stronie. Ładny, intensywny nadruk ust. Koszula jest bardzo fajna. Dobry materiał. również trafiłam z rozmiarem. Również bardzo mi się podoba. Zarazem elegancka i z nutką szaleństwa.
 spodnie - new yorker | buty - adidas zx flux (spersonalizowane przeze mnie)

Koszulka z motywem oczu. Lubię ten motyw. Jest taki zabawny i radosny. Koszulka nada charakteru każdej stylizacji. Również dobry rozmiar.
 spodnie - new yorker | buty - new balance

Serdecznie polecam Wam sklep newchic.com
Ubrania, które zamówiłam wyglądają identycznie jak na stronie. Są dobre jakościowo.

Podobają Wam się moje stylizacje? 

INSTAGRAM - NATALOWKA
SNAPCHAT - NATALOVVKA
FACEBOOK - Fotografia sposobem wyrazu

24 komentarze:

  1. Nice pictures

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka przypadła mi do gustu najbardziej ;) Podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo mi się spodobała. Natomiast koszula jest naprawdę kreatywnie wykonana.
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sukienka :)
    http://izblogmod.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza jest koszula. Wydaje mi sie, że musisz dodać do swoich stylizacji coś, co będzie dla Ciebie charakterystyczne. Bo na razie jest poprawnie, ale nijak. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koszula, poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To właśnie dobrze,zę rozszalałaś się z postami :*
    Piękne ubrania i ta sukieka <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zamówienie, bardzo przypadła mi do gustu ta sukienka. :) Piękne zdjęcia, uwielbiam wiosenny klimat na fotografiach.


    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  9. super rzeczy Mój faworyt to biała koszula w usta :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super sukienka i śliczne zdjęcia! :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl
    jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej szkole też zawsze było zimno :D Koszula jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba. Jaka piękna wiosna u Ciebie - u mnie nawet zielono jeszcze nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza sukienka :) Obserwacja za obserwacje ? :) My już obserwujemy i czekamy na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładna ta sukienka!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. T-shirt jest świetny !!

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza sukienka :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  18. super dziewczęcy t-shirt i urocza koszula! świetnie dobrane tylizacje! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna koszula!
    Zapraszam na konkurs, do wygrania tangle teezer i inne!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci w tej sukience i masz cudowny uśmiech :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjęcia :)
    kissofdeathxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Love these looks! <3

    http://looktheotherway.co

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka! Świetnie w niej wyglądasz :D
    Uczciwie poklikałam :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger