środa, 20 kwietnia 2016

Inspiracje |

Hej!

         Dziś wpadam na bloga z szybkim postem. Mam ostatnio wiele rzeczy na głowie. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli!
         Co tam u was? jak Wam minął weekend? Mi minął bardzo dobrze. Szkoda, że pogoda jest brzydka - wieje, zimno. Ale tak poza pogodą jest dobrze. Staram się wykorzystywać mój czas w 100 procentach.

         Dziś chcę Wam pokazać outfity wiosenne. Pierwszy jest połączeniem elegancji i stylu sportowego. Kurtka jest bardzo ciekawa. Ma fajny napis na plecach. I świetnie może wyglądać w rożnych stylizacjach - sportowych czy bardziej dziewczęcych. Bluzka z ozdobnymi rękawkami i wycięciem na plecach to idealny wybór na wiosenne dni. Wiosną i latem uwielbiam nosić białe ubrania - czuję się w nich lekko i tak uroczo. Spódniczka - od dłuższego czasu mi się podoba. Intryguje mnie jej fason - ta falbanka jest przepiękna. Do tego dobrałam szpilki z dżetami. Kiedyś bardzo lubiłam ubrania z ćwiekami. Teraz już coraz rzadziej noszę ćwieki, ale w formie takiego dodatku prezentują się interesująco. Na głowę czarny kapelusz - doda każdej stylizacji pazura. Całość dopełni fikuśna torebka - diament. Mówiłam już, że ostatnio oszalałam na punkcie kreatywnych torebek, prawda?Zapomniałabym o biżuterii - delikatna bransoletka na rękę i stylizacja gotowa!
      Zmykam do obowiązków.  Postu ze zdjęciami oczekujcie w weekend! Miłego tygodnia :) 
 kurtka - tutaj | torebka - tutaj | bluzka - tutaj | spódniczka - tutaj | szpilki - tutaj | kapelusz - tutaj | bransoletka - tutaj |

Druga stylizacja jest bardziej elegancka. Koszula w groszki to uosobienie romantyczności. Do tego białe rurki. Na wierzch uroczy płaszczyk. Na nogi sandałki na grubym obcasie i całość ożywi czerwony kapelusz. Lubię ubrania w groszki, mam wiele rzeczy z motywem groszków i uważam, że to nieodzowny must have! :)
koszula - tutaj | spodnie - tutaj | płaszcz - tutaj | kapelusz - tutaj | sandały - tutaj |



21 komentarzy:

  1. Super komplecik :) Świetny post ! ZAPRASZAMY DO SIEBIE http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Good post

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, cudna torebka!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stylizacje :d spódniczka świetna!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kurtka. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, klasyczne kolory, super :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne ubranka :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe inspiracje *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ubrania, pierwszy look podoba mi się bardziej :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszej stylizacji torebka jest obłędna ! A drugi stój cały jest świetny, ta czarna sukienka i kapelusz, ślicznie.

    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the skirts and heels <3

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też wiosną i latem uwielbiam nosić białe rzeczy, ale też szare :D Świetne inspiracje.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne inspiracje! :)
    Bardzo podoba mi się ta torebka.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. czarne buty to te których od bardzo dawna poszukuje, są nieziemskie! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zestaw ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super :)

    http://one1street.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger