niedziela, 3 kwietnia 2016

Ciepło |

Hej!

         Rozszalałam się w ten weekend z postami modowymi. I dziś mam dla Was kolejne 2 stylizacje z nowościami od newchic.

        Dziś było również pięknie i ciepło. Siedzieliśmy na grillu na dworze i było bardzo przyjemnie. przy okazji grilowania powstały zdjęcia 2 stylizacji. Były wykonane na wsi w ładnym ogrodzie i z ładnym modelem, który mi towarzyszył :D
       A teraz piszę posta i za chwilę zabieram się do nauki. Mam nadzieję, ze wypoczęliście w weekend. Mój był bardzo zalatany. Liczę, że następny będzie trochę luźniejszy, bo chciałabym wreszcie spokojnie usiąść do nauki.


Moje nowości:

Dobry materiał. troszkę za luźny, ale moja mama mi go dopasuje do mojej sylwetki. jestem bardzo z niego zadowolona - fajne wycięcia.
 szpilki - primark
Dobra wielkość, ładny wzór. Również polecam. Idealna na wiosnę.
 Poznajcie Sophie!
 płaszczyk - orsay | spódnica - orsay | buty - ccc

A Wy jak spędziliście weekend? Macie jakieś zwierzaki - bo te na zdjęciach nie są moje :(

10 komentarzy:

  1. ale super kombinezon :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super towarzysze sesji ..... Sofii i kicia ....a kombinezon uroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiosennie. I ten kiciuś świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo proszę, widzę sezon grilowy zostal u Was już otwarty :D
    ja caly weekend spedzilam w pracy, ale jutro mmam wolne, więc sobie odbiję :)

    boski jest ten kombineon- ajćććć sama dumnie bym nosiła <3

    a koteł jaki pilny obserwator :D hihihihi

    11,43 zl, 13,39 zl

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kombinezon jest.. cudowny! <3 Jestem chyba troszkę za młoda na niego, ale bardzo mi się podoba :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjny jest ten kombinezon :) Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon bardzo mi się podoba !

    <3

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz świetne posty ze stylizacjami :) naprawdę cudownie ogląda się twoje dobre zdjęcia. tak ap-ropo chętnie bym po grilowała :D może wkrótce. a wracając do tematu notki, bardzo, bardzo podoba mi się twój kombinezon. To wycięcie i całe plecy naprawdę cudo! Wygląda to bardzo kobieco i mrr drapieżnie :) sama z chęcią bym sobie taki sprawiła :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger