czwartek, 24 marca 2016

Maska |

Hej!

          Wreszcie chwila wytchnienia. Mamy wiosnę, której u mnie na razie nie czuć. Ale za to jest Triduum - uczta dla duszy. Cieszę się z tych kilku dni wyciszenia, modlitw i śpiewów - to coś, na co czekam cały rok.
          Dziś chcę Wam pokazać kolejny outfit. Jego buty mają istotny napis: bądź zawsze sobą. Sadzę, że to bardzo ważna sentencja. 
         W dzisiejszych czasach zapominamy o byciu sobą. Wśród ludzi udajemy kogoś innego. Chcemy się przypodobać, być "cool". Chcemy zaistnieć, być w centrum uwagi bądź po prostu być w towarzystwie a nie poza nim. Dopiero w domu jesteśmy sobą. A może i nie... Czasami tak mocno zaczynamy udawać, grać, że zapominamy, jakie jest nasze prawdziwe oblicze. I całe nasze życie staje się jedną grą. Teatrem masek.. 
        Czy chcesz tak żyć? Czy chcesz poświęcić siebie, swoje życie dla bycia akceptowanym przez społeczeństwo? A może Tobie się tylko wydaje, że jesteś akceptowany, tolerowany. Może jest zupełnie na odwrót? Któż to wie..
        Może przemyśl swoje życie. Może coś zmień. Nie warto udawać dla chwili popularności. Nie warto, uwierz. Tą grą najbardziej ranisz samego siebie. Innych też. Ale najbardziej samego siebie. Kiedy odkryjesz, że żyjesz złudzeniami oraz w kłamstwie, co zrobisz? Pewnie się załamiesz, poczujesz się bezradny. Bezsilny, samotny, opuszczony i ... inny? Albo będziesz brnął dalej w błoto. Do końca. Do końca życia będziesz przegrany. 
        Jak to przegrany? Tak, przegrany. Bo przegrasz najważniejszą walkę - swoje życie. A w życiu chodzi o to, żeby żyć tak jak chcesz Ty, a nie tak, jak chcą inni. Mamy się realizować, rozwijać. Mamy wypełniać swój mały plan. A nie jakiejś innej osoby. Rozumiesz?
       Wśród rówieśników i starszych ode mnie osób zauważyłam trend udawania. To błędne koło. Wszyscy tacy sami. Sztuczni. bez twarzy. Maski, figury, pozy. A może to marionetki, którymi kieruje chęć zaistnienia. A przede wszystkim strach bycia odrzuconym. Lęk przed innością.
        Zaufaj mi, że nie ma czego się bać. Zawalcz o swoje życie. Nie patrz na zdanie innych. Na to co ludzie powiedzą. Bądź sobą. To nie jest łatwe, ale za to piękne. Piękne, bo to jesteś prawdziwy Ty. Jedyny w swoim rodzaju. Wyjątkowy. Niepowtarzalny.
     Nie żałuję. Nie żałuję, że jestem sobą. Że nie ulegam wpływom innych,. Dzięki temu wiem, że żyję. Na swój sposób. Na mój sposób. Przecież nikt nie powiedział, że życie będzie usłane różami. A ja wciąż dążę. Po to, aby wiedzieć, że jestem. Że jestem, bo chcę. I jestem, jak chcę. I nie żałuję, choć czasem jest źle. Choć czasem dopada mnie lęk.... Bo wiem, że to moje życie.
       A czy Ty żyjesz swoim życiem? A może idziesz za tłumem? Pamiętaj, że nie warto. Ludzie są zmienni. Raz cie lubią a raz nienawidzą. Bądź przede wszystkim dla siebie. Tego się trzymaj, a nie pożałujesz.
      Wiele osób może sądzić, że nie udają. A może warto stanąć w prawdzie przed sobą? Zdemaskować się? Może teraz jest ten odpowiedni moment...



 płaszcz - only | szalik - romwe | bluza - dresslink | kolczyki - bornprettystore.com | spodnie - soldo

19 komentarzy:

  1. super buty z extra podeszwą!!! :)

    http://alexwberry.blogspot.com/ -Ulubieńcy Marca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie.. zapominamy o byciu soba. Pięknie wyglądasz :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Post naprawdę przekonujący i oczywiście śliczne zdjęcia ;))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładne, ale buty mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super te buty!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja! Zakochałam sie w butach ale płaszczyk tez cudny.
    Zapraszam do siebie : www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą! Super stylizacja. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty jak buty, ale płaszczyk piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow odwaznie jak na takie butki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow odwaznie miec takie butki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, choć średnio podobają mi się buty. Zdjęcia bardzo na plus :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe buciki, bardzo oryginalne :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są meega ! Bardzo ładne zdjeeia :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również mam buty z podobnym napisem!!
    Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektórzy się zmieniają pod wpływem innych...to prawda
    Buty nie w moim stylu, chyba za duża podeszwa ale reszta cudna :)

    wymieniajacspojrzenia.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  16. żyj tak jak ty chcesz, a nie tak jak chcą tego inni - moje ukochane określenie tak bardzo określające sposób, w jaki zawsze chcę żyć. KIedyś upadłam na to dno i kłamałam będąc w podstawówce/gimnazjum strasznie na swój temat, ale technikum i się ogarnęłam nawet mogłabym powiedzieć że trzecia gimnazjum i już byłam sobą. Najważniejsze to żyć ze swoimi pomysłami, być sobą w życiu na 100% :) To nasze życie, nikogo innego.
    MÓJ BLOG-KLIK!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty to kompletnie nie moja bajka...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger