piątek, 19 lutego 2016

Barcelona | 2016

Hej!

          Co tam u Was? Dziś piątek - czyli weekendu początek. Dla mnie ostatni tydzień to taki ciągły weekend - mam ferie, jestem na ich półmetku. W zeszłą sobotę wyjechałam a kilka dni, aby odpocząć od nauki. Wprawdzie na wyjeździe miałam się uczyć, ale moje książki zapragnęły zostać na lotnisku w Barcelonie i schować się przede mną. Takim oto sposobem na wyjeździe skupiłam się na zwiedzaniu i zakupach. W sumie to i lepiej - chociaż na chwilę mogłam zapomnieć o szarej rzeczywistości i nadchodzącej wielkimi krokami maturze.
        Wyjazd do Barcelony uważam za bardzo udany. Wymęczona pod względem fizycznym - codziennie chodziłyśmy ponad 15 km, ale wypoczęta psychicznie. Temperatura - 20 st. i czasami troszkę niższa była istnym rajem - wygrzałam się a teraz w Polsce zimno mi przy 3 stopniach na plusie. Na fotorelacji z wyjazdu i moich odczuciach skupię się w innej notce. Natomiast dziś chcę pokazać zdjęcia 2 stylizacji, których zdjęcia wykonałyśmy w 2 pięknych miejscach: parku Guell oraz na plaży Barcelonetta.
       Co do ubrań - koszula w pomadki i bluza z kubkiem kawy są świetne. Koszula jest z dobrego materiału. Bluza również dobrze wykonana o lekko luźnym fasonie z ulubionym motywem kawy, na który od dawna polowałam.
      Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu. Dajcie znać, czy chcecie fotorelację z Barcelony :)

Mini konkurs - poklikaj w linki, zaczekaj aż strony się załadują. Podaj mi w komentarzu 1 cenę. Wylosuję 5 blogów i polecę je w kolejnym poście :)

 spodnie - soldo | buty - reebok |

spodnie - soldo | buty - reebok | okulary - bornprettystore.com 

Mam dla Was kupon do bornprettystore.com
NAW10

daje Wam 10% rabatu! 
 
Do następnego wpisu! :)

17 komentarzy:

  1. ojeju Barcelona! <3
    sliczne paznokcie :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice pictures, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Naprawdę zazdroszczę takiego wyjazdu, szczególnie że teraz taka kiepska pogoda !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacje , piekne miejsca i rewelacyjne fotki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Ładne pazurki :)
    Zapraszam - nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia i piękne miejsce! zazdroszczę wyjazdu :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Barcelonę, jestem strasznie z nia związana, miło popatrzeć na te miejsca, wspomnienia wracają :) śliczne zdjecia
    isabela-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też akurat mam ferie, ale spędzam je na nartach :D
    Wyjazd musiał być naprawdę super, Barcelona jest piękna! ♥
    Szkoda tylko, że książki zostały na lotnisku haha :D
    Świetne zdjęcia :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudownie tam *.* Zazdroszczę <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kilka lat temu w Barcelonie - przepiękne miasto :)
    Śliczna bluza!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia. Czekam na więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takiej niesamowitej podróży!
    A miejsce, które uchwyciłaś na zdjęciach - ten "tunel z gałązek" jest wprost magiczne. <3

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, świetne widoki. :) Wyglądasz pięknie, cała stylizacja jest boska, a te paznokcie... Aww ;3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym kiedyś tam pojechać ♥

    Na moim blogu są już wyniki rozdania!
    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger